Hardware brother mfc-490cn scant/print niet

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik heb die Lattitude aangesloten, als gebruiker dan. Is snel.
Mijn printer, daar heb ik al 2 maal de driver gedownload, op t' laatste van het proces 'plug de usb van de printer in" blijft het 'volgende' grijs. Gaat dit niet als 'Gebruiker' ?
Printer staat aan, ietts wringt.
 
Als je wild afdrukken kijk of de juiste printer is geselecteerd is, soms kan van de zelfde printer er 2 staan en is die dat via usb is aan gesloten niet geselecteerd. Dan kan je bij Apparaten en printers gaat kijk of de juiste printer standaard staat.
 
Als ik me niet vergis, betreft het hier een toestel met (ferme) 'voorgeschiedenis'; het dook hier al in een aantal topics op de laatste tijd.
Duidelijk een voorbeeld van een 'miskoop', vrees ik.
Verspillen we hier geen tijd met het (vergeefs?) aanbrengen van (mogelijke) oplossingen?
Waarom gaat TS met zijn toestel niet terug naar de verkoper? Garantie loopt toch ook enkele maanden voor tweedehands-toestellen?
 
Als ik me niet vergis, betreft het hier een toestel met (ferme) 'voorgeschiedenis
Niet zozeer "voorgeschiedenis", heeft heel rustig "stof" liggen vergaren gedurende vele jaren (is ongeveer 12 jaar oud) vooraleer het voor de eerste maal verkocht werd...
Besturingssysteem onbekend (irrelevant volgens sommige hier) en dan aansluiten op een printer uit 2009...
 
Met de stick telkens naar de oude laptop om te scannen en op te slaan als (png).
En toch kon ik daarstraks een testpagina afdrukken, voor de overige prints is het steeds foert.
Ik moet geen inktdruppel tellende printer hebben. Inkt komt van .....en is betaalbaar.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan