Status
Niet open voor verdere reacties.

Jdr

Steunend lid
Vip Lid
Goeie dag,
Hele tijd geleden was ik al voor een deze laptop met blauw scherm op dit medium. Was volgens jullie een windows met bing en ik kreeg de juiste W8 bing.
Kon die niet installeren en bakje maar op het schap gezet.
Nu heb ik de harde schijf nog eens geformatteerd en geprobeerd om er Win10 er op te krijgen. (van een stick)
De installatie start wel even op maar dan heb ik weer dat blauwe scherm met de mededeling pc ran in a problem... en een zinnetje als je er meer van wil weten zoek dan onder memory management.
Is er iets wat ik nog kan proberen?
Grt
Jdr
 
indien jij een Windows 10 vers wilt installeren op een computer waar nooit eerder een Windows 10 aanwezig was dan dien je ook over een Windows 10 licentie te beschikken ...nu wat je probleem betreft zou ik het geheugen eens er uit halen en deze vervolgens er weer terug in plaatsen of uitkijken voor nieuw geheugen.
 
w10 op toshiba c-50

w10 op toshiba c-50

ja dat weet ik maar ik wil gewoon zoeken waar de fout in die laptop zit daarom heb ik eens met een werkende w10 geprobeerd.
Als het werkt kan ik nog altijd beslissen of ik een licentie koop.
Het geheugen checken heb ik nog niet gedaan, ga dat eens uitproberen.
Bedankt al en ik laat nog weten of er iets geholpen heeft.
Grt
Jdr
 
Heb inderdaad één beschadigd latje van 4Gb gevonden. weet echter nog niet of het latje of de bank kapot is; moet het blijkbaar goede geheugen nog eens versteken om zeker te zijn.
ondertussen staat w10 er op!
jdr
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan