Status
Niet open voor verdere reacties.
He,

Ik heb het niet meteen teruggevonden maar wat is het volgens jullie het beste backup-programma voor een hele windowsinstallatie momenteel ? Ik gebruikte acronis maar dat is wel een heel groot pakket.
Alvast bedankt !
 
Google eens naar "Reflect". Een super eenvoudig maar goed programma. De free versie is voor "alledaags gebruik" ideaal, echter enkel in het engels. Hier is de link:

Macrium Software | Macrium Reflect Free

Ik zweer al een paar jaar met Macrium Reflect. Voor mij nog altijd het beste tot hiertoe. De clone van Uw schijf is direct omwisselbaar met je huidige drive. Alle programma's en data kun je zo lezen.
 
Uiteraard zijn de bovengenoemde programma's goed, maar als je kijkt naar de extra mogelijkheden die Acronis biedt, steekt deze met kop en schouders boven de gratis programma's.
Wat is groot ? Ik gebruik hier nog een oude premium versie uit 2014 en voldoet nog prima. Is ongeveer 160 Gb. Uiteraard niet echt klein maar gezien de mogelijkheden acceptabel.
Je kunt er bijvoorbeeld een image mee koppelen
 
Beste gratis backupprogramma ?

Dat is de vraag, roept iedereen (meningen) wat zij gebruiken het beste is, onzin en waar kun je die gratis Acronis ophalen?
Zijn voldoende andere backup progjes op te halen die het ook prima doen en de titel "beste" kunnen dragen......
Gratis backup en kloon software downloaden | GratisSoftware.nl Downloads
In de topicstart staat het volgende: Ik gebruikte acronis maar dat is wel een heel groot pakket.

Ik ga er van uit dat TrueImage dan al aangekocht was en de topicstarter over een licentie beschikt, dus waarom dit niet blijven gebruiken ?
Omdat het te groot is ? Onzin, TrueImage kan veel. Soms veel meer dan de Free programma's.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan