Status
Niet open voor verdere reacties.
Hoi; eerst en vooral een gezond en gelukkig 2016 voor iedereen hier!
Mijn probleem is het volgende: Ik heb dus de upgrade naar windows 10 gedaan (reeds enkele malen) maar er ontbreekt het een en ander.... Zoals: het vergrootglas in de taakbalk werkt niet; knop nieuwe meldingen en de store knop ook al niet. de browser windows edge heb ik ook niet.. als ik met de rechtermuisknop op het bureaublad klik om de persoonlijke voorkeur of beeldscherminstellingen
te wijzigen krijg ik de melding dat er geen bewerking gekoppeld is (ms-setting: display en ms-settings;personal-background.)
Zoals jullie zien: een hoop troubels! groetjes verder en hopelijk weet er iemand raad hierop!!
 
Je hebt de upgrade naar Windows 10 gedaan, "reeds enkele malen". Wat moeten we ons hierbij voorstellen? Kan je iets meer in detail gaan hier? Want een upgrade dien je normaliter maar één keer te doen.

Verdergaande op je beschrijvingen is die upgrade grandioos in de soep gedraaid om de één of andere reden. Maar begin eerst eens wat er allemaal ervoor gebeurd is.
 
eerst en vooral bedankt voor de heel snelle reactie! wat ik bedoel met meerdere malen is het volgende: Daar het niet werkte de eerste keer heb ik dus gewoon nogmaals de upgrade uitgevoerd omdat ik dacht dat hij dan de fouten zou overschrijven. Maar niets is minder waar. de symptomen blijven hetzelfde...
 
Er is maar één aangerade methode om hiermee om te gaan. En dat is met een propere lei terug beginnen. Maar dat zal niet zo simpel zijn vrees ik. Je zou terug moeten kunnen gaan naar de vorige toestand, waar deze 100% stabiel is.

Je zou ook eens moeten testen of je harde schijf en je geheugen nog in gezonde toestand verkeren.

Gaat het hier over een laptop, desktop, ...? Zoja, merk en model.

Persoonlijk zou ik het originele OS herinstalleren en daarna terug de upgrade toepassen als alles 100% clean is op het originele OS. En als je er zeker van bent dat je hardware ook 100% in orde is.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan