Status
Niet open voor verdere reacties.
Dag luitjes,

We hebben een hitachi beamer, deze valt echter na 1 minuut uit na het opstarten. Die ene minuut hebben we wel nog gewoon beeld van het beeldscherm. Zonder enige melding of dergelijk valt hij daarna gewoon uit. Dit kun je continu opnieuw doen.

Iemand enig idee waar dit aan kan liggen?

Bvd,

Keesjans
 
hoor je de fan gedurende deze minuut draaien ...
indien dit niet zo is dan denk ik eerder aan de overbeveiliging die opspringt , de warmte kan niet weg !
 
Kom er net achter toen ik de kabel richting de pc er even uithaalde geeft hij wel een warning op de achtergrond.
Dit geeft hij daarbij aan: this projector will not operate once disconnected. Iemand enig idee of dit ermee te maken heeft en anders hoe te fixen?

De fan hoor ik btw niet heel erg hard, ik hoor m idd wel.
 
er van uit gaande dat je de handleiding opgevolgd heb en dat dus de beamer / projector normaal zou moeten werken ...
hier de vraag welke lampjes zie jij branden als je de projector aanzet...
je heb 3 verschillende lampjes ...
-de power indicator
-de temp indicator
-de lamp indicator
je dient aan de hand van deze indicators na te gaan waar het probleem zit ...

Ashampoo_Snap_2015.05.21_15h27m39s_001_.jpg Ashampoo_Snap_2015.05.21_15h28m30s_002_.png

deze afbeeldingen komen uit jouw handleiding blz 65/66 van deze pdf

**nergens zag ik een vermelding betreffende het loskoppelen van af de pc als deze in dienst is maar veronderstel dat dit waarschijnlijk wel een probleem kan geven .
 
Ik heb even gekeken, ik had de reader al een keer erbij gepakt maar kon het juiste stukje niet vinden.
Van de 1ste pagina heb ik het laatste geval. De klep die niet opent. Maar dit heeft hij nooit automatisch gedaan bij mij, dit moest ik altijd zelf doen. Verder geen idee hoedat het kan komen dat hij het nu niet meer doet.
 
best dat je de projector eens reset...
want mijn eerste gedacht is dat je deze destijds ingebruik heb genomen zonder eerst je handleiding na te lezen ..
hoe je deze reset word ook vermeld in je handleiding op blz 48
 
Reset uitgevoerd werkt ook niet, ik denk wel dat het met de klep te maken heeft want je hoort n motertje ofzo dat probeert iets open te krijgen "zo lijkt het dan" maar hij doet niks. Ook als ik op youtube naar t apparaat kijk bij iemand anders gaat het klepje zelf open.
 
waarschijnlijk is er dan iets afgebroken waardoor het klepdeksel van de lamp dus niet open gaat ...
heb je deze nieuw zijnde gekocht en zit er nog garantie op ?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan