Status
Niet open voor verdere reacties.
dag mensen,

hier het volgende, ik ben al een tijdje bezig met deze rot laptop die ik 2dehands ingekocht heb

ik moet de boot menu in of het volgorde wijzigen om een besturingssysteem te installeren dat gaat dus niet

in de bios staat er acces level en die staat op user waar zeker adminstrator op hoort te staan

uit eindelijk heb ik een ander hdd er in gegooit voor te recoveren maar dat is van vaio zelf dus niet echt handig werkt wel maar de accu apparaat functioneert niet!

iemand enig idee ;!


thank you!!
 
Laatst bewerkt:
je dient de F9 toets te gebruiken om het bios in te gaan ...indien je de recovery wilt starten ...

Ashampoo_Snap_2015.08.19_16h53m28s_037_.jpg

hier vind je de handleiding : http://dlcdnet.asus.com/pub/ASUS/nb/X75A/E_eManual_X75A_VER7748.pdf

en hier de drivers : ASUSTeK Computer Inc. -Support- Drivers and Download R704A
 
dan dien je een bios reset te doen en dit door het bios batterijtje los te koppelen ... gedurende 10 seconden druk je dan ook de opstart toets in ...en andere mogelijkheid om deze "user" weg te krijgen is er niet omdat het hier om een beveiliging gaat die ingesteld is geweest door de vorige eigenaar .
 
klopt al gedaan maar geen verschill alleen de datum toen ik hem weer in elkaar stak en opstarte very weird ik zal het wel nog een keer proberen maar dan zoals jij t zegt door ook op de opstart toets te drukken thanks anyways ik zal op deze forum nog wel een tijdje aanwezig zijn voor andere topics voor uw tijd :)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan