Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
2 jaar is de norm ja, en idd verplicht door de EU. Tenzij....je Apple heet. Die vegen daar hun g*t aan. Wil je daar meer dan 1 jaar garantie, moet je die appart er bij kopen.
Met uitzondering voor batterijen. Dat is daar niet inbegrepen. Ik dacht dat dit hier de vraag is. De 2 jaar is op het toestel verplicht, maar op batterijen geldt die regel helemaal niet. meestal krijg je tussen de 6 maand en een jaar garantie op een batterij, langer is echt uitzonderlijk. Gaat je batterij na die garantie termijn stuk dan heb je heel veel kans dat ze het niet onder garantie willen herstellen.De verkoper is wettelijk verplicht om het tweede jaar garantie op eigen kosten toe te passen.
Na zes maanden moet u echter zelf kunnen bewijzen dat het om een gebrek gaat dat reeds vanaf het begin bestond.
Deze garantie is geldig in de ganse EU.
Twee jaar waarborg! Ja, maar... - Recht en Geld - Plusmagazine.be
Met uitzondering voor batterijen. Dat is daar niet inbegrepen. Ik dacht dat dit hier de vraag is. De 2 jaar is op het toestel verplicht, maar op batterijen geldt die regel helemaal niet. meestal krijg je tussen de 6 maand en een jaar garantie op een batterij, langer is echt uitzonderlijk. Gaat je batterij na die garantie termijn stuk dan heb je heel veel kans dat ze het niet onder garantie willen herstellen.
Opvallend is dat ik regelmatig fabrieks garantie en wettelijke garantie tegenkom.
beste mensen, lees eens goed jullie omschrijving van jullie telefoon. De kans is groot dat je er maar 6 maand garantie op de batterij krijgt. Geen enkele fabrikant bied 2 jaar op de batterij. Reden is dat men niet kan achterhalen of je je batterij wel goed hebt behandeld (correct laden). Dat is een uitzondering op het garantie beleid dat in België geldt.
Op het apparaat zelf heb je inderdaad 2 jaar garantie.
Dus de verkoper draait op voor de garantie van de batterijen als die falen, en niet de fabrikant? Waar zit de logica? Heel leuk allemaal. Stel je hebt een electro zaak, en je krijgt daar elke dag zo'n lading binnen... ik neem aan dat je uiteraard zelf voor die omruiling gaat opdraaien? Not....! Garantie afschuiven op de verkoper terwijl de fabrikant er geen meer geeft... allesbehalve realistisch. Ik hoor het graag zeggen...