Windows 11 Ashampoo backup pro 17

Status
Niet open voor verdere reacties.

mdc1756

Steunend lid
Vip Lid
Hoi,

Telkens als ik mijn AIO opstart krijg ik een pop-up of de app ashampoo backup pro 17 veranderingen mag aanpassen aan de pc.

Wat moet ik daarmee doen.

Groetjes

en zalige kerst en gelukkig 2024

Ed
 
ik, had het al opgezocht als je mijn opmerking onder Ddragon had gelezen: het gaat dus over user account contol als ik het begrijp, een beveiliging die de gebruiker alert de rest is verdwenen, nog een had het ook juist gevonden in Menno zijn boek het was even verdwenen en heb het terug gevonden, alvast bedankt.

kan ik bij u een ercp uitvoeren kan ook zo beginnen he, uw laatste opmerking vind ik niet gepast, sorry
Niet gepast kon je toch ook anders zeggen je begon je opmerking met RTFM, dan moet ik dit al gaan googlen wat dit wil zeggen, als jij zegt ik heb buikpijn antwoord ik toch ook niet ik zal een ERCP doen bij u šŸ¤­
Fijne feestdagen
 
Slecht geforumuleerd van mij.
Als je dat soms mocht denken, wou zeker niet beweren je iets om zeep geholpen had of mss ging doen, was gewoon bij wijze van spreken.

Die laatste opmerking was inderdaad slecht geformuleerd, ook zeker niet persoonliik maar algemeen bedoeld.
Wou enkel bedoelen "Als je twijfelt aan iets of toch meer uitleg wil, vraag het toch maar".
Denk dat voor de meesten die hier regelmatig support geven telt.

En ivm RTFM... Ik zat indertijd nog met een telefoonverbinding op usergroups, daarna forums en... Allemaal enkel Engelstalig, je neemt die termen over. Staat er niet bij stil dat niet iedereen dat taalgebruik gewoon is. Ken trouwens ook niet alle afkortingen, zeker dat nieuwe internet slang (dialect) moet dat soms ook opzoeken.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan