Status
Niet open voor verdere reacties.
L.S.
Op mijn galaxy S plus heb ik met de bibliotheek app steeds boeken kunnen lezen. En ineens gaat dat niet meer. Er verschijnt deze tekst:
De toepassing, de Bibliotheek (proces nl.bibliotheek.ebooks) is onverwachts gestopt. Probeer het opnieuw.
En dan gaat het ook niet.
Op mijn laptop waar ik de boeken bestel staat: deze app is compatibel met je apparaat KPN samsung GT i9001
Hoe is dit op te lossen.
Bij voorbaat vriendelijk dank
Nel

Moderator Notice: Naar de juiste rubriek verplaatst
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Ik ben hier de android man, maar ik moet eerlijk bekennen dat ik nooit boeken lees. Ook niet op de tablet. Ik ga je hierbij dus niet kunnen helpen omdat ik het programma dus ook helemaal niet ken. Heb je al eens je cache geleegd. Je tablet helemaal opnieuw opstarten? Dat zijn 2 zaken die nu momenteel in me opkomen, maar meer dan dit kan ik je op dit moment niet vertellen. Ook omdat ik dit soort apps helemaal niet ken omdat ik ze ook nog nooit heb gebruikt.
 
Al geprobeerd de app te verwijderen en opnieuw te installeren.

Dat haalt meestal niet veel uit Lana, als je de chache gewist hebt, haalt verwijderen meestal niet veel uit. Behalve dan als er van de app plots een onderdeeltje gewist is geweest bv. Dan natuurlijk wel, maar daar lijkt het niet op.
 
Bedankt voor al het meedenken. fabric reset gedaan van mijn smartphoon en de app al enige keren vernieuwd. Niets helpt. Krijg nu de waarschuwing HTTP401. neem kontakt op met de beheerder? Maar wie is die beheerder en waar zou ik die kunnen vinden?
Wie weet raad.
Nel
 
Is dit een boeken lees app die via het net loopt? Ik heb er dan ook geen verhaal meer voor. Het lijkt of dat de app zelf stuk is. Kan je hem niet verwijderen en herinstalleren? Dit lijkt mij nu de meest voor de hand liggende oplossing.
 
Indien het niet lukt, alle updates wissen en eens opnieuw proberen. Dus naar de fabriek app gaan heet dat.
 
Als je toestel geroot is en je hebt Xposed geinstalleeerd, dan kun je een app installeren die de crash logt.
Soms kun je uit die log halen wat de oorzaak is.
Het programma heet Cracker en is te vinden op Github.
 
Als je toestel geroot is en je hebt Xposed geinstalleeerd, dan kun je een app installeren die de crash logt.
Soms kun je uit die log halen wat de oorzaak is.
Het programma heet Cracker en is te vinden op Github.

De meeste rooten hun toestellen wel niet hoor Timelord.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan