Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik moet nu mijn gps Medion meenemen om in Brussel te voet een plein te vinden. Gewoon uit standby , je adres zit daar nog in,pijltje volgen,links en rechts wat straten. Meer moet dat echt niet zijn.
Nu zit daar Here WeGo op. Geheugen zit ook al vol kaarten maar zal normaal zijn. Maar gemakkelijk ,voor mij niet.
Ik wil die terug weg en zoiets als mijn auto-gps.
Motorola 2015 met wifi 4g en camera 13 mpx. Iemand evtl een idee ?
 
Gij hebt nog een kous onder uw matras zitten. Voor die ene keer dat ik naar BXL ga zal ik mijn auto gps Medion maar meepakken.
Bij aankoop van die occas Motorola smartphone heb ik dat ook gebruikt omdat het plein en straten verkeersvrij waren geworden. En je komt dan op tijd.
Iemand de weg vragen en zeker in BXL is ook al zoiets van'parlez vous francais?
Zelf ik ook nog wat verder. ¿
 
de vraag is indien er een app zou bestaan op welk toestel jij deze zou kunnen gebruiken ...
als jij een Windows 10 gebruikt dan kun je via de store een gratis app ophalen .deze is dan te gebruiken op een windows Phone of tablet ..
daar jij een android gebruiker ben heb je wellicht meer aan Maps.Me map en routeplanner
 
Morgenvroeg heb ik die gps nodig ,ik neem de pda wel mee.
HERE WeGo stond er al op met kaarten maar moet eraf voor iets eenvoudiger . Daarom zoek ik iets als die GO pal . 'k Heb dat al 8 jaar en hoeft niet bij aanzetten telkens updates.
 
Morgenvroeg heb ik die gps nodig ,ik neem de pda wel mee.
HERE WeGo stond er al op met kaarten maar moet eraf voor iets eenvoudiger . Daarom zoek ik iets als die GO pal . 'k Heb dat al 8 jaar en hoeft niet bij aanzetten telkens updates.
Ik heb Here we go uitvoerig getest ( als ik het me goed herinner vorig jaar), die kwam er als zeer goed uit de bus en moet zeker niet elke keer geupdate worden. Als je die off line wil gaan gebruiken is dit heel goed mogelijk, heb ik in eigen stad met scooter, te voet en met auto uitvoerig getest, Maps van google heb ik toen ook gestest en als ik het me goed herinner kwam Here er zelfs beter uit als Maps, maar beide doen heel veel aan hun app, dat wat ik toen getest heb niet meer relevant is voor vandaag. Maar wat dat updaten betreft, ik zou dit als een positieve kant zien. Het is een teken dat de appmakers niet op hun lauweren rusten. Go pal, ken ik helaas niet Dus kan ik niet oordelen of deze app heel goed is of niet. Maar zoals met alles, de een voelt zicht goed met het ene en de ander met iets anders. Het is moeilijk zeggen wat het beste is.
 
Ik kan mij goed voorstellen waarom men voor Iphone gaat Mijne gsm stond 7 min achter alhoewel automatisch aanpassen tijd was aangeduid . En in bxl spookt het , gps freeze't telkenmale . Niks dan rommel sleur je mee.
De HEREWeGo zit nog steeds op die smartphone ,ook tov de gedownloade kaarten. Ik zal een zondag er eens extra mee bezig zijn. Zo kan het kan het ook niet verder ,ik heb het maar kan er niet mee werken.
 
Ik kan mij goed voorstellen waarom men voor Iphone gaat .
Dit snap ik totaal niet. Ik werk samen met een colega die met een Iphone 6+ werkt. Ik kan u garanderen, hij heeft niet minder problemen als ik, integendeel. Ik heb minder problemen als hij met zijn telefoon die een meervoud kost van mijn toestel. Dit even terzijde.
Waarom heb jij zo een problemen met Here we go? Hij word overal geprezen. Dit is trouwens een Microsoft app en heeft in feite helemaal niets te maken met Android. Hij is enkel compatibel gemaakt voor Android en IOS.
 
GoPal freeze'de daar telkens ,ook mede door de hoge gebouwen zoals De Brouckère , buiten staan in open lucht bij de trams en Noordstation. Zal ook wel komen door geen signaal. Ik moet dan soft reset doen.
En in gps zit ook verschil, bij maat zit die onder het ijzeren dashbord en navigeert toch.
Ik wil HereWeGo niet afbreken ,ik kan er niet mee werken en dat is dus nog iets anders .
 
Beste Hobbyman,
Jij hebt een Moto van 2015, ikzelf heb ook een Moto E model 2015, Dit zijn heel fijne toestellen die op Android 6 draaien. Ik kan uit je posting niet uitmaken of je een E of een G hebt. Beide toestellen zijn heel goede toestellen. Gezien jij problemen hebt met je tijd en freezings zou ik u adviseren om eens terug te zetten naar fabrieksinstellingen. Er lijkt duidelijk iets niet juist te staan in jouw Moto. De GPS module in een Moto E 4G zoals die ik heb is van heel behoorlijk goede kwaliteit. Ik zou dit eens doen als ik u was.
 
Ik denk dat hier een misverstand bezig is . De motorola lag thuis .
Met een Nokia 6303 en een auto gps was ik naar BXL met de trein geweest. En dat sleur je dan allemaal mee . Werkte niet of te laat of verkeerde tijdsaanduiding zodat ik alles moest vragen ter plaatse.
En het wordt mss tijd dat ik met die Motorola leer werken . Ik heb daar initiatielessen mee gevolgd en toch ligt ie steeds in't handschoenkastje.
Ik moet dan wellicht uitkijken naar broeken met grote zakken en er een beschermetui voor kopen . Dra ga ik op reis en dan gaat hij mee voor de eerste maal(als reserve de Nokia dan)
Ps type Motorola =>13 mpx camera en 4g wifi.
 
Ho, broeken met grote zakken. Ik heb een toestel met een 5,5" scherm en een beschermhoesje eromheen en dat steekt ook in mijn broekzakken. Ik sleur dat ook overal mee. Ik heb geen 1 broek waar hij niet in kan, wel een paar broeken waar hij maar net in kan. Dus die broekzakken, daar zou ik mij niet al te veel zorgen over maken. zo een Motorola G (denk ik met de info die jij mij gegeven hebt) zit je zeker goed. Dat is een heel fijn toestel. Dat kan je perfect gebruiken als je GPS en wees er maar zeker van dat er geen enkel toestel in de grootstad goed zal werken door al die hoge gebouwen. De stralen van de satelieten kunnen niet goed tot bij je GPS antenne komen van je toestel. Dat is normaal in een grootstad. ff geduld hebben dan kan je al behoorlijk goed helpen.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan