Software Aomei back-up

Status
Niet open voor verdere reacties.

strikerfox

Steunend lid
Vip Lid
Bekijk bijlage 248378
HOE KRIJG IK DEZE TERUG OP NUL na iedere back-up gaat de teller omhoog
IK HEB DE SOFTWARE AL VERWIJDERD EN OPNIEUW GEINSTAEERT KOMT ALTIJD TERUG

M.v.g.
Guido
 
Laatst bewerkt:
Waarom zou je dat doen? Als je het toch wil doen, ga dan naar het programma waar AOMEI backupper is geïnstalleerd en bewerk het bestand BackupRecovery.ini en zet achter "SystemNum=" elk cijfertje wat je wil...
 
in AOMEI PROGRAM FILES X86ALS IK DIE OPEN VIND IK ENKEL BackupRecovery(.ini)staat er dus niet achter) ALS DIE OPEN KLIK ZIE IK STAAN
[CheckUpdate]
AlwaysCheck=0
 
Laatst bewerkt:
Bekijk bijlage 248378
HOE KRIJG IK DEZE TERUG OP NUL na iedere back-up gaat de teller omhoog
IK HEB DE SOFTWARE AL VERWIJDERD EN OPNIEUW GEINSTAEERT KOMT ALTIJD TERUG

M.v.g.
Guido
het kadertje waarin ' Systeem backup(27) 'staat is infeite een taak. je hebt die al 27x uitgevoerd. je kan die wissen! de kwaliteit van mijn scherm afdrukken is pover, reden Aomei bedienen terwijl je een screenshot maakt met de windowstool ... moeilijk.
1. rechts klikken op de drie horizontale streepjes
1605697483793.jpeg

2. ' Wis Backup '
1605697720222.jpeg

1605697800973.jpeg

3. enkel ' Wis alleen deze backup taak ' + ' OK ', dan krijg je terug een leeg ' HOME ' -scherm
4. klik terug ' Backup ', ' Systeem '
1605698340405.jpeg

5. zoals je ziet staat mijn cursor op het 'potloodje', klik erop en je kunt de naam wijzigen.
1605698446128.jpeg

normaal begint terug te tellen van 0 of 1 ..... x, tot je deze taak terug verwijderd.
wil je bv ' SysteemBU 20201118 ' (18/11/2020),maak deze taak aan,voer het uit. is die succes vol verwijder ENKEL DE TAAK !!!!
volgende backup op 18 december 2020: ' SysteemBU 20201218 '
.
.
.
nieuwe 18 maart 2021; ' SysteemBU 20210318 '
Aomei heeft veel aan boord voor wat van alles uit te voeren, dus niet alleen clonen en backups nemen maar ook beheer van de uitgevoerde bewerkingen zijn aanwezig.
hier vind je een nederlandse handleiding:
je leert het programma kennen door ermee te spelen .... soms loopt het mis, ben je alles kwijt, voorzichtig handelen dus!
vragen kan je nog altijd via het envelopje doen, naast je avatar bestemmeling ' wivy '.
succes!
 
nog een leuke tip:

1605707677348.png

als je een backup of clone maakt zie een lichtstip die rond draait, klik es op de tekst onder de cirkel in dit geval " Backing up of ..... ", dan komt er een nieuw venster te voorschijn: snelheid en benodigde tijd ....

je hoeft niet persé een nieuwe map te maken, je kan naar de oude map bladeren.

de nieuwe engelstalige handleiding:
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan