N
nemo
Gast
vanuit gaan is wel geen oplossing aanbiedenDaar ging ik vanuit dat hij in fat32 stond.
zou me uren zoekwerk bespaart hebben
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
vanuit gaan is wel geen oplossing aanbiedenDaar ging ik vanuit dat hij in fat32 stond.
ga proberen om eens beter beschrijving te geven van de virussenOk, wel raar dat je bedreigingen niet kan verweideren. Dat kan normaal gezien toch nooit ingebakken zitten? Of je moet de DEMO trojan in je tablet zitten hebben.
vanuit gaan is wel geen oplossing aanbieden
zou me uren zoekwerk bespaart hebben
is het dan je gebruikt universeel 32 fatSorry, maar hier gebruik ik altijd mij USB stick in FAT32 omdat dit universeel is. Ik doe ook maar mijn best hoor en helderziende ben ik helaas niet.
is het dan je gebruikt universeel 32 fat
dat gans de wereld dit ook doet?
gebruik ntfs zo dat je bestanden groter als 4gb kunt over zetten als leek weet ik niet dat het fat moet zijn voor android
niks met helderziende te maken je afbeelding zegt medewerker android
als je me niet verder kunt helpen mag dit verhaal ophouden hoor
zoek ik het zelf wel uit
bij malwarebytes komt venster mobomarket wilt je app verwijderen?klik op ok verwijdering mislukt ook voor de andere meldingen van bericht34 veel meer kan ik niet vertellen
wil je nog iets zeggen dat cleanmaster voor android wel antivirus aan boord heeft!
met du speed booster app stond op tablet eens geklikt op phone info
lees ik root state rooted???
app mobomarket is niet meer zichtbaar in startscherm toch melding van malwarebytes