Windows 10 Alles overzetten ?

gibsonmil

Steunend lid
Vip Lid
Gisterenmorgen sloot mijn trouwe ouwe Medion Akoya laptop als het ware plotseling de stroom af !!?? Voorheen had ik wel een uurtje probleemloos 'gewerkt'. Regulier afgesloten maar na zowat 15 min. opnieuw opgestart. En hier ging hij na luttele minuten ook op zwart ! Omdat ik daarvoor enkele zaken "opgekuist" had, dacht ik er goed aan te doen om de ssd om te wisselen met mijn clone ssd, doch dit gaf hetzelfde resultaat: opstarten, doch bij het booten na heel weinig tijd plotseling met een klik zwart, al werd ineens de stroom afgesloten.
Even de batterij eruit en terug in, opnieuw geprobeerd: zelfde resultaat. Misschien de ventilatie ? Achterpaneel verwijderd, ventilator check op stof evt., geen losse contacten en aangezet: HIJ DEED HET !!
Natuurlijk vrees ik dat dit geen definitieve oplossing is en heb tot hiertoe nog niet durven proberen. Daarom had ik bij deze eerst graag geweten of ik mijn clone ssd zou kunnen gebruiken om alles over te zetten naar een andere (Asus W10) laptop, desnoods mag die ssd daar ingebouwd worden mocht dit een optie zijn.
Ik heb ondertussen reeds gezocht in min of meer soortgelijke onderwerpen hier op het forum, doch misschien zijn er recentere en (sorry) simpelere oplossingen voor deze ingreep ?
Al hartelijk bedankt bij voorbaat.

Terug
Bovenaan