Alcatel 1X

• Onderwerp starter Onderwerp starter cve
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
Alcatel 1X

Inleiding:
Alcatel heeft eindelijk de specificaties vrij gegeven van deze Alcatel 1X. Maar wat mogen we nu gaan verwachten van deze 1X? Ik had hem al hier gepost, maar deze was compleet verkeerd en heb hem dan dus ook maar verwijderd. Deze is nieuw en komt van Alcatel zelf, dus zal deze informatie wel een pak juister zijn als wat ik eerst heb, al is het altijd mogelijk dat er hier en daar eens een foutje in sluipt. Wat mogen we nu eigenlijk gaan verwachten van deze alcatel 1X?

Scherm:
IPS LCD capactief aanraakscherm, 16 miljoen kleuren.

Afmetingen:
5,3 inch, 69,6% scherm tot body ratio.

Resolutie:
480 x 960 pixels 18:9 ratio, 203 PPI, qHD scherm

Bescherming:
Geen.

Camera:
Achteraan:
13 MP of 8MP ( afhankelijk van de regio) f/2.0 1.12µm pixel camera met LED flits, auto en aanraak focus, Geo-Tagging, gezichtsherkenning en HDR.

Vooraan:
5 MP met LED flits.

Chipset:
MediaTek MT6739

CPU:
Quad-Core 1.3 Ghz Cortex-A53

GPU:
PowerVR GE8100

13 MP camera = Android 8.1 Oreo
8 MP camera = Android 8.1 Oreo Go

Geheugen:
13 MP camera = 2 GB RAM
8 MP camera = 1 GB RAM
In beide gevallen 16 GB intern geheugen.
Kaartslot:
Micro SD, tot 32 GB.

Batterij:
Een 2460 mAh sterke Li-Ion batterij.

Sensoren:
Vingerprintscanner achteraan, accelerometer, proximity

SAR:Specifieke Absorptie Ratio is de volledige benaming van SAR. Wil je meer weten, klik hier.
0,58 W/kg Categorie B

Prijs:
Adviesprijs ongeveer 100€

Bron:
alcatel 1X

Laatst bewerkt:
deze word vandaag hier afgeleverd ...this dan ook de eerste smartphone die ik me koop.

Laatst bewerkt door een moderator:
Qtex;n233015 zei:
deze word vandaag hier afgeleverd ...this dan ook de eerste smartphone die ik me koopt .

Ik zie dat jij een 13 MP camera hebt op je toestel en 2 GB RAM, dus heb jij niet de Android Go versie, maar de gewone full versie van Android 8.1.

het geheugen is ook uitbreidbaar tot maximaal 128gb .. er heeft ook al een update plaats gevonden ...
als ik systeem info opvraagt dan staat er 5059D JOY1 "systeem is up2date "

ik heb me vandaag ook een bluetooth headset aangekocht van het merk Soundlogic voor in de auto deze werd aangekocht in de Action voor amper 6.95€ en deze doet het goed ..
de handleiding is wat onduidelijk en daarom hier effe de uitleg om deze te koppelen ..*ik heb deze ingescant en wat groter opgeslagen zodat deze wat duidelijker leesbaar is .

Ashampoo_Snap_vrijdag 29 juni 2018_13h54m03s_003_.png

Ashampoo_Snap_vrijdag 29 juni 2018_15h06m34s_004_.png

Bijlagen

• Ashampoo_Snap_vrijdag 29 juni 2018_13h53m16s_002_.png
    Ashampoo_Snap_vrijdag 29 juni 2018_13h53m16s_002_.png
    182.8 KB · Weergaven: 267
Laatst bewerkt:
Qtex;n233053 zei:
ik heb me vandaag ook een bluetooth headset aangekocht van het merk Soundlogic voor in de auto deze werd aangekocht in de Action voor amper 6.95€ en deze doet het goed ..
de handleiding is wat onduidelijk en daarom hier effe de uitleg om deze te koppelen ..*ik heb deze ingescant en wat groter opgeslagen zodat deze wat duidelijker leesbaar is .

Is het nu gelukt om te koppelen of niet, dit is me nu ff onduidelijk?

ja dat is gelukt ….
je diende de headset gedurende de 10 seconden op de aan/uit knop te drukken terwijl de smartphone aan het zoeken is vervolgens maakte deze verbinding en zag je het blauw lichtje van de headset flikkeren als ook kreeg je op de smartphone de melding dat deze verbonden is met de 17948earbuds.

Qtex;n233065 zei:
ja dat is gelukt ….
je diende de headset gedurende de 10 seconden op de aan/uit knop te drukken terwijl de smartphone aan het zoeken is vervolgens maakte deze verbinding en zag je het blauw lichtje van de headset flikkeren als ook kreeg je op de smartphone de melding dat deze verbonden is met de 17948earbuds.

(y)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan