Windows 10 about superstart

Status
Niet open voor verdere reacties.

mdc1756

Steunend lid
Vip Lid
Hallo,

Als ik normaal mijn firefox open dan komt er na een paar sec, mijn pagina met al mijn snelkoppelingen waar mijn meest gebruikte
websites staan. (superstart)
Die kan je toevoegen bovenaan waar je een url intikt daar staat een gekleurd huisje en als je daar op klikt staat hij op mijn blad superstart; dit gekleurd huisje is weg.

in about config staat die hier: Ga naar extensions.superstart.set.browser.newtab.url
hij staat op true maar toch start die niet mee op.


Iemand een idee hoe ik die terug krijg want al mijn belangrijke sites staan daar op en das heel gemakkelijk

thanks

ed
 
De extensie SuperStart voor Firefox wordt niet meer ondersteund. Hij is ook niet meer te downloaden via https://addons.mozilla.org/nl/firefox/

Wanneer je klikt op een link naar die extensie krijg je het volgende te lezen:

Oeps! We kunnen die pagina niet vinden
Als u een koppeling naar een extensie of thema vanaf een andere website hebt gevolgd, is dat item niet meer beschikbaar. Dit kan het geval zijn om de volgende reden:

  • De ontwikkelaar heeft de add-on verwijderd. Ontwikkelaars doen dit meestal omdat ze de extensie of het thema niet meer ondersteunen, of hebben vervangen.
  • Mozilla heeft de add-on verwijderd. Dit kan gebeuren als er problemen worden gevonden bij de beoordeling van de extensie of het thema, of als de extensie of het thema de voorwaarden van addons.mozilla.org heeft geschonden. De ontwikkelaar heeft de mogelijkheid de problemen op te lossen en de add-on weer beschikbaar te maken.
Probeer de pagina later te bezoeken, want het thema of de extensie komt mogelijk weer beschikbaar. Mogelijk kunt u datgene wat u zoekt in een van de beschikbare extensies of thema’s vinden, of door om hulp te vragen op onze gemeenschapsfora.

Je zult een andere oplossing moeten zoeken om je belangrijkste websites op te slaan. Zelf sla ik de meest gebruikte bladwijzers op in de bladwijzerwerkbalk. Dat is de balk die onder de adresbalk staat:
619e30f79a7ee-Ashampoo_Snap_2021.11.24_13h29m12s_001_.png
 
heb het gevonden heb de waarde op false gezet
even zien als dit blijft werken

andere opmerkingen zijn welkom
De extensie SuperStart voor Firefox wordt niet meer ondersteund. Hij is ook niet meer te downloaden via https://addons.mozilla.org/nl/firefox/

Wanneer je klikt op een link naar die extensie krijg je het volgende te lezen:

Oeps! We kunnen die pagina niet vinden
Als u een koppeling naar een extensie of thema vanaf een andere website hebt gevolgd, is dat item niet meer beschikbaar. Dit kan het geval zijn om de volgende reden:

  • De ontwikkelaar heeft de add-on verwijderd. Ontwikkelaars doen dit meestal omdat ze de extensie of het thema niet meer ondersteunen, of hebben vervangen.
  • Mozilla heeft de add-on verwijderd. Dit kan gebeuren als er problemen worden gevonden bij de beoordeling van de extensie of het thema, of als de extensie of het thema de voorwaarden van addons.mozilla.org heeft geschonden. De ontwikkelaar heeft de mogelijkheid de problemen op te lossen en de add-on weer beschikbaar te maken.
Probeer de pagina later te bezoeken, want het thema of de extensie komt mogelijk weer beschikbaar. Mogelijk kunt u datgene wat u zoekt in een van de beschikbare extensies of thema’s vinden, of door om hulp te vragen op onze gemeenschapsfora.

Je zult een andere oplossing moeten zoeken om je belangrijkste websites op te slaan. Zelf sla ik de meest gebruikte bladwijzers op in de bladwijzerwerkbalk. Dat is de balk die onder de adresbalk staat:
619e30f79a7ee-Ashampoo_Snap_2021.11.24_13h29m12s_001_.png
bij mij werkt het terug perfect
 
Dan heb je nu Firefox versie 94.0.2.
Maar er komt iedere maand een nieuwe versie van Firefox uit. Je weet dus niet hoelang de extensie SuperStart zal blijven werken. Dat is koffiedik kijken. Je moet er in ieder geval voor zorgen dat je ook bij je bladwijzers kunt komen, wanneer SuperStart niet meer werkt.
Zelf gebruik ik in Firefox alleen extensies die nog ondersteund worden.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan