Opgelost Abonnement

  • Onderwerp starter Verwijderd lid 23728
  • Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
V

Verwijderd lid 23728

Gast
Hallo,

Ik ben opzoek naar een abonnement voor digitale tv + vaste telefoon aan minder dan €60 P/M - internet mag erbij zolang de prijs maar onder de €60 blijft.
 
je zit denk ik bij scarlet goed indien jij een abbonment zoekt van onder de 60€ want scarlet bied "Scarlet Trio" aan voor 40€ ..verwacht geen al te snel internet ...maximaal is deze aan 50Mbps de vaste telefoon is vanaf 16.00u volledig gratis ... indien jij ook je mobiltje in dit pack wenst op te nemen en je kiest voor "Hot" dan zit je nog maar op 58€

je kan Tuts eens vragen of hij tevreden is want naar ik meende gebruikt hij ook deze van scarlet .
 
Laatst bewerkt:
Ik heb geen scarlet meer nu Telenet, scarlet valt regelmatig weg en snelheid laat ook zijn wensen over.
 
concreet dus je vind wel een abbo van onder de 60€ maar verwacht er niet te veel van .. ben je een gamer dan is scarlet al zeker niet aan te bevelen ...
ook dien je te overwegen of de hulp verlening snel en soepel verloopt ..ik ben nooit bij Scarlet geweest en kan hier bijgevolg ook niets over kwijt ..
daareentegen ben ik zelf al ruim 20 jaar bij Telenet en heb daar geen klagen over ..ok Telenet is niet de goedkoopste ..
het goedkoopste Telenet abbo is de Basic internet +tv aan 45 €/maand max download 150Mbps maandelijkse downloadvolume150GB (hier zit geen vaste telefoon in )
voeg je daar dan een mobiel abbo aan toe "King" van 16,29€ /maand dan zit je aan 61,29€/maand
Telenet's goedkoopste abbo
 
Laatst bewerkt:
Tja , het is voor een familie lid en niet voor mij. @Qtex bedankt voor het voorstel , maar ik zal nog wat afwachten (maar uiteraard ga je voor die prijs niet veel vinden).
 
Eens kijken naar het nieuwe, tadaam van Telenet,werkt met 4g. En gsm bij mobile viking 15 onbeperkt bellen
5 gb internet ,
 
Tv vlaanderen doet nu ook iets met TV app zonder dat je zo'n 'vliegende schotel' op je dak hebt staan. Misschien interessant met een abo bij een provider
 
Kijk hier eens : https://www.bestetarief.be/#

Op basis van je gegevens, berekenen wij de voordeligste tariefformule, opties en promoties inbegrepen. Zo krijg je in slechts enkele clicks een overzicht van verschillende tarieven op jouw maat.
De aanbieders van telecomdiensten zijn wettelijk verplicht hun bestaande tariefplannen in Bestetarief.be in te voeren en dit onder controle van het Belgisch Instituut voor postdiensten en telecommunicatie (BIPT).
 
Het is in orde. Dus ik zet er een slotje op !.
 
Tv vlaanderen doet nu ook iets met TV app zonder dat je zo'n 'vliegende schotel' op je dak hebt staan. Misschien interessant met een abo bij een provider

Tv-Vlaanderen is digitaal met 20 zenders op DVB-T dus géén schotel. Prijs 9.99€/maand voor tv. Dit gebruik ik in onze caravan met een oude UHF antennetje.
Ik heb sinds begin jaar Orange TV en internet met goedkoopste gsm abo. 67€/maand met vaste telefoon inbegrepen. 24/24 bellen.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan