ABONNEMENT GOOGLE MUSIC

Status
Niet open voor verdere reacties.

paulus123

Steunend lid
Vip Lid
Van mijn kredietkaart gaat elke maand een bedrag af voor Google music maar , zover ik weet, heb ikdaar nooit een abonnement op genomen. Hoe geraak ik er vanaf want ik heb al een abonnement op Spotify.
Graag hulp aub.

Vriendelijke groeten, Paul
 
Volgens Google:

<<Google Music vereist dat je een (Belgische) creditcard aan je Google-account toevoegt. Google vraagt dit om te verifiëren dat je effectief in België woont. Het gebruik van Google Music is gratis, er worden alleen kosten in rekening gebracht wanneer je muziek aankoopt in de Play Store. >>

Misschien koopt u muziek aan in de Play Store...
 
Misschien heb ik dat per ongeluk gedaan, want 24,99€ is wel v eel en ik zou niet weten waar die muziek gebleven is!
Ik zal afwachten tot volgende maand;
Bedankt in ieder geval
 
Één bankrekening koppelen is helemaal NIET nodig. Als je niet voor verrassingen wil komen te staan. Laat dan dit leeg. Bij ons staat er op 5 toestellen geen rekeningnummer ingegeven. Toch kunnen we alles doen wat we willen. Echter wil je kopen kan je dit alsnog nog altijd nog en ook zonder je rekening nummer te gebruiken. Je koopt dan in de winkel zo een kaart met krediet op.
 
Goed zo, laat het een lesje zijn. Ik weiger ook mijn kaartnummer in mijn Google account te zetten, want zo kan je makkelijk kleinere bedragen kwijt spelen. Hebben we enkele jaren meegemaakt bij 1 van onze kinderen, we hadden onze kaartnummer in hun tablets gezet om een game aan te kopen, je kaarnummer word dan gewoon opgeslagen. Een tijdlang ging alles goed totdat er eentje via een paar keer op "ok" te klikken ons enkele euro's lichter maakte. Het kind was toen jaar of 6 denk ik. Beseffen tenvolle van wat het kind gedaan had was er niet. Toen is er hier besloten geweest om die kaartnummer uit de tablets te halen. We hebben dit sedert dien nooit meer ergens ingegeven. Willen we een aankoop doen, dan kopen we een kaart in een winkel met een tegoedbedrag op. Dan hoef je je kaartnummer niet in te geven en ben je erna ook veiliger.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan