Windows 11

Vragen, opmerkingen, informatie over het nieuwste besturingssysteem Windows 11 kan je hier plaatsen...

  • Gesloten
Ik heb een Dell M.2 PCIe NVME Gen 3x4 klasse 35 2230 Solid State-schijf - 512 GB aangekocht. Bij nader inzien is dit niet wat ik verwacht had...
Antwoorden
12
Weergaven
417
  • Gesloten
Ik krijg steeds een update van Hewlett-Packard - USB - 2/10/2017 12:00:00 AM - 44.1.2402.1741 elke keer dat mijn computer een update van Microsoft...
Antwoorden
8
Weergaven
737
  • Gesloten
In Windows 11 is wordt Search uitgevoerd met Bing, de zoekmachine van Edge. (zie het icoontje) Dat is een manier van M$ om Edge moedwillig op te...
Antwoorden
26
Weergaven
1K
  • Gesloten
eerst KB3050310 (Preview) installeren. Reboot win-toets + r : microsoft-edge://?ux=copilot&tcp=1&source=taskbar dan krijg je zie bijlage.
Antwoorden
0
Weergaven
346
  • Gesloten
Wanneer ik de browser extensies van Edge bekijk, zie ik verscheidene twee keer vermeld. Is het veilig die dubbele te verwijderen?
Antwoorden
0
Weergaven
241
  • Gesloten
Hoi, Ik heb een Dell AIO 7410, als ik de pc opstart heb je de keuze om op mijn vrouw of om in mijn deel te gaan werken. locaal account Als ik in...
Antwoorden
6
Weergaven
377
  • Gesloten
hier staat microfoon testen, ik heb gesproken en muziek laten afspelen en er staat resultaat 1% van het totale volume, vroeger als je je microfoon...
Antwoorden
6
Weergaven
331
  • Gesloten
Stel mijn email adres is Kermit.achternaam@gmail.com. Maar dan blijk ik ook bereikbaar te zijn met bvb ker.mitachternaam@gmail.com of...
Antwoorden
6
Weergaven
537
  • Gesloten
Alleen werkt icons in het midden plaatsen niet, kan zijn doordat ik eerst een andere tweak had gebruikt...
Antwoorden
9
Weergaven
481
  • Gesloten
Hallo, Ik had onlangs geleden gelezen dat Chrome een extensie had ontworpen had als je erop dubbel klikte hij zich in de browser nestelde en bij...
Antwoorden
1
Weergaven
271
XSNews - Fast Unlimited Premium
Terug
Bovenaan Onderaan