Windows 10

Je vragen over het besturingssysteem Windows 10 kan je hier kwijt.

  • Gesloten
Ik zoek een gratis fileconverter: van png to ico
Antwoorden
3
Weergaven
940
  • Gesloten
Bij het opstarten windows 10 home gaat niet direct moet dan lang wachte en ik geef dan opstarten en dat lukt dan wel.maar ik wil natuurlijk direct...
Antwoorden
3
Weergaven
1K
  • Gesloten
Hallo, Ik heb de update gedaan maar ik heb heel vaak last met een opstartloop. Dwz dat windows bij opstarten komt vast te zitten bij het...
Antwoorden
4
Weergaven
1K
  • Gesloten
Dochter heeft laptop afgesloten door slaapstand. Start niet meer op, enkel knipperende cursor verschijnt. Op geen enkele manier nog op te starten...
Antwoorden
3
Weergaven
1K
D
  • Gesloten
Ik heb contact opgenomen met Acer zelf. Hier hun antwoord: "...Wat vervelend te vernemen dat de update telkens blijft hangen op 87%. Wij kunnen...
Antwoorden
33
Weergaven
4K
  • Gesloten
Hoi, Heb 3 pc's + laptop met dezelfde versies windows 10. Krijg ze op een na allemaal in de thuisgroep. Die pc geeft wel aan dat ik lid kan...
Antwoorden
4
Weergaven
2K
  • Gesloten
Hallo heb een laptop van toschiba waar een home versie opstaat en waar verschilende demos opstaan en deze maakt steeds backups, nu zou ik die home...
Antwoorden
2
Weergaven
1K
  • Gesloten
hallo, Heb hier een laptop Akoya E 6224 (MD 98630) van een collega die niet meer opstartte, hij vroeg om een device. Gewoon in de BIOS HDD als...
Antwoorden
1
Weergaven
946
  • Gesloten
Hoi iedereen, Weer een probleem dat de kop opsteekt… Sinds de “upgrade” naar W10 kan ik onder andere geen updates meer installeren van Adobe...
Antwoorden
39
Weergaven
6K
  • Gesloten
Ik heb windows 10 opde pc staan.het probleem is dat opde likerzijde onderaan de aan en afsluitknop het niet doet is hinderlijk graag zie ik een...
Antwoorden
10
Weergaven
2K
XSNews - Fast Unlimited Premium
Terug
Bovenaan Onderaan