Windows 10

Je vragen over het besturingssysteem Windows 10 kan je hier kwijt.

  • Gesloten
Hallo beste forum vrienden, er worden drivers aangeboden bij mijn updates voor mijn moederbord Asus P9x79 Pro Chipset drivers te laten te updaten...
Antwoorden
24
Weergaven
4K
  • Gesloten
Ik gebruik outlook e mail en steeds als ik inlog is het ok en na een paar minuten word het slotje rood(onveilig) Wat kan de oorzaak zijn,dit is...
Antwoorden
5
Weergaven
1K
  • Gesloten
Halo, Soms komt het voor dat als ik mijn laptop wil afzetten hij blijft draaien met de boodschap "afsluiten", na een tijd moet ik die dan...
Antwoorden
5
Weergaven
1K
  • Gesloten
Ik wil een e-mail versturen door op een link in een website te klikken maar dan krijg ik de melding dat WLDCore.dll ontbreekt. Bij zoeken via...
Antwoorden
3
Weergaven
4K
  • Gesloten
Beste, Ik heb een printer HP Photosmart 5524, vroeger kon ik documenten in pdf met verschillende bladzijden scannen in een document. Sedert...
Antwoorden
5
Weergaven
1K
  • Gesloten
ik heb ooit ( als tip van jullie ) Format factory geinstalledrd tot grote voldoening . maar ik was het kwijt na een update van Windows naar die...
Antwoorden
21
Weergaven
3K
  • Gesloten
Plots werd mijn live mail gestopt en werd outlook.com op mijn computer geïnstalleerd. Ik kan wel uit outlook.com een bericht versturen, maar ik...
Antwoorden
1
Weergaven
971
  • Gesloten
Hallo allemaal, ik heb sinds vanmorgen ineens zwarte blokjes op mijn pictogrammen op het bureaublad, zo lang als ik een computer heb , nog nooit...
Antwoorden
12
Weergaven
7K
  • Gesloten
Hallo, een tijdje geleden heb ik ergens een artikel gelezen in verband met tools om de privacy in windows 10 beter te controleren, er was er één...
Antwoorden
4
Weergaven
1K
  • Gesloten
Hallo, Na een upgrade gedaan te hebben in Windows 10 krijg ik steeds de melding Windows Defender is uitgeschakeld omdat u een bestaand...
Antwoorden
8
Weergaven
2K
XSNews - Fast Unlimited Premium
Terug
Bovenaan Onderaan