Software allerlei

Een probleem met een bepaalde software ? Plaats hier je vraag.

R
  • Gesloten
nog eens gespeeld met psp
Antwoorden
8
Weergaven
2K
Antwoorden
9
Weergaven
2K
  • Gesloten
http://media.putfile.com/Fotoverhaal3-24 Bovenstaand filmverhaaltje heb ik gemaakt met het Nederlandstalige Microsoftprogramma Photo Story 3 voor...
Antwoorden
10
Weergaven
3K
G
  • Gesloten
hey 'ik heb nog enkele tientallen "oude " lp's liggen nu zou ik die willen op een cd branden ......maaaaaaar ja zo gaat dit natuurlijk niet...
Antwoorden
3
Weergaven
2K
gabriel
G
  • Gesloten
Hello, Hoe komt het eigenlijk dat je dvd's niet meer kunt branden op de laagste snelheid 1x Bij DVD's van 8x en 16x is de laagste...
Antwoorden
3
Weergaven
2K
  • Gesloten
Hallo, Sind kort heb ik duidelijk problemen met het ontvangen van mijn email. Wanneer ik Outlook Express open begint het ontvangen maar na een...
Antwoorden
1
Weergaven
3K
  • Gesloten
ben op zoek naar pay server moet(mag) kunnen delen met 2 of 3 personen niet te duur max 10 € per maand liefst goedkoper :p Unlimited...
Antwoorden
16
Weergaven
5K
  • Gesloten
Ik heb hier iets dat bestaat uit 2 bin en 2 cue files hoe en met wat brand ik dat het best. mgv toni
Antwoorden
6
Weergaven
3K
  • Gesloten
Kan iemand mij vertellen hoe ik een wmv. bestand omzet naar een dvd bestand? Ik heb dat progje van Jakske gebruikt nl.Photo Story 3 en de uitkomst...
Antwoorden
4
Weergaven
2K
B
  • Gesloten
Hey, Ik zou graag voor het maken van een nieuwe mail én voor het beantwoorden van mail een afbeelding onder mijn naam zetten in MS Outlook 2003...
Antwoorden
1
Weergaven
3K
riddick
R
XSNews - Fast Unlimited Premium
Terug
Bovenaan Onderaan