Software allerlei

Een probleem met een bepaalde software ? Plaats hier je vraag.

  • Gesloten
Beste forum mensen, Ben nu al een tijdje bezig te proberen met Thunderbird te gaan werken inplaats van OE. Als ik Thundb, gedownload heb en de...
Antwoorden
5
Weergaven
2K
  • Gesloten
Heb laatst een nieuwe account aangemaakt met beheerrechten. Eerste account prima 2é: als ik wil mailen of surfen hangt de pc. Wat kan ik hier...
Antwoorden
4
Weergaven
2K
gabriel
G
  • Gesloten
weet er soms iemand hoedat ge bv een "half" dus "1/2 " kilo zo kunt typen op het klavier dat moet mogelijk zijn want ik heb dat ooit eens...
Antwoorden
4
Weergaven
2K
soetje
S
  • Gesloten
mensen ik zoek een goed dvd ripper proggie die eenvoudig is te gebruiken heb al een tip gehad om met dvd shrink te doen dat gaat ook maar heeft...
Antwoorden
5
Weergaven
3K
B
  • Gesloten
Heb het volgende ergens gevonden. >Mooie mail maken met "Frontpage" Maar weet helemaal niet hoe ik dat moet doen.wie weet raad.
Antwoorden
5
Weergaven
2K
  • Gesloten
voor wie de free ewaka server gebruikte probleem met telenet en eweka zorgde voor probleem een 6 maand geleden daarom plaatste eweka een free...
Antwoorden
0
Weergaven
3K
  • Gesloten
Ik weet nu wel niet of ik in het goede tropic ben beland met mijn vraag . Als ik op sommige site ga dan valt mijn internet verbinding uit weet...
Antwoorden
5
Weergaven
2K
  • Gesloten
als ik een figuur invoeg uit bestand krijg ik geen foto te zien maar een zwart kader,als ik nadien naar afdrukweergave ga zie ik de foto wel wie...
Antwoorden
1
Weergaven
2K
  • Gesloten
Hoy, Tijdens het binnen halen van spot's:p valt de verbinding met de server weg . Kan dan bnews afsluiten en terug opstarten dan heb ik weer...
Antwoorden
0
Weergaven
1K
  • Gesloten
hoe vind ik mijn lijst van tempory internet files op mijn pc terug
Antwoorden
1
Weergaven
2K
XSNews - Fast Unlimited Premium
Terug
Bovenaan Onderaan