Status
Niet open voor verdere reacties.
ik ben op zoek naar een programma om mpeg files te bewerken,nl de reclame er tussen uit snijden om 1 geheel te vormen en als het kan in het nederlands
 
zal eens rond kijken voor je, met pinnacle kan het inderdaad mogelijk zijn dat hij tilt slaat is een heel zwaar programma maar zal eens rond kijken voor je want er bestaan hele simpele programma's hiervoor maar ik zie mpeg staan dat wil dan zeggen dat het geen proggie mag zijn voor avi files tis maar dat ik weet naarwat ik moet zoeken
 
Als je niet weet hoe die werkt geef een gil, maar het is eigenlijk best een vriendelijk programma.
Heb met de 7 nog niet zoveel gedaan maar de 4 heb ik bijna versleten en ze verschillen niet zo erg veel:)
Je kunt namelijk bij Vegas het beeld vriezen en capturen (via psp of zo) zonder dat je een zwart beeldje aan over houdt en dat vond ik handig bij filmpjes van de maan die ik heb gemaakt achter de telescoop, om de beste fototjes eruit te halen :) lukte met pinnacle niet!
Neem maar een kijkje...<a href="http://www.xs4all.nl/~motom/kubik/Cool/moon/walk.htm">hier</a>
(beetje offtopic maar goed...)
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan