Software voor muziek

Mijn broer (heeft geen kinderen) is eind oktober 50 jaar getrouwd. We willen hem verrassen met een feestje. Ieder van zijn broers (inclusief...
Antwoorden
4
Weergaven
323
Verleden week gemerkt dat op mijn laptop MP3gain niet meer werkt. Ik heb het programma verwijderd. Heb de nieuwste versie gedownload, maar er zit...
Antwoorden
17
Weergaven
419
Hallo weet iemand een gratis progje voor flac bestanden te normaliseren, liefst iets gemakkelijks zoals MP3 Gain het doet voor mp3 bestanden. Thanks
Antwoorden
21
Weergaven
2K
  • Gesloten
Ben op zoek naar een goede audioconverter. Bedoeling is diverse bestanden er in plaatsen en met 1 commando alles te laten omzetten naar mp3. Bij...
Antwoorden
4
Weergaven
405
Beste Ik hen in de loop der jaren heel wat muziek verzameld Daar jammer genoeg soms kwalitatieve wat selecteren nummers bij. Daarom vraag ik me...
Antwoorden
11
Weergaven
453
  • Gesloten
Hallo, Via VLC heb ik kunnen de muziek uit een filmpje halen. Mijn probleem is dat ik er geen nieuwe muziek kan op plaatsen. Wanneer ik dit...
Antwoorden
3
Weergaven
317
  • Gesloten
En met name het Spectral Processing https://www.plogue.com/products/bidule.html
Antwoorden
10
Weergaven
332
  • Gesloten
  • Opgelost
Mijn geluid werkte altijd goed, ook deze middag, en nu niks meer, de instelling stond vroeger altijd op "USB audio 1.0", maar deze staat er niet...
Antwoorden
27
Weergaven
449
beste, ik heb een avc receiver die dus 8k kan weergeven en dolby atmos, ook mijn toekomstige vloerspeakers hebben dolby atmos en ik koop mij...
Antwoorden
0
Weergaven
317
Hallo iedereen, op mijn nieuwe laptop (Acer Predator Helios 300 win 10) kan ik niet Downloaden met 4k Video Downloader en op mijn Desktop lukt...
Antwoorden
20
Weergaven
729
XSNews - Unlimited 14days of free Usenet to try at maximum speed
Bovenaan Onderaan