Software voor muziek en audio

  • Gesloten
Gratis programma om video van youtube te converteren naar mp3. Lukt mij langs geen kanten meer om iets te opnemen Dank voor de hulp.
Antwoorden
3
Weergaven
1K
  • Gesloten
Sinds vorige week werkt cool edit pro niet meer met windows 10. Ik heb het programma meerdere malen hergeinstalleerd, maar niets werkt.
Antwoorden
6
Weergaven
909
  • Gesloten
hoi, kent er iemand een goed gratis programma die mp4 omzet naar mkv bestanden, al die ik had van de vorige vraag vragen nu om een licentie aan...
Antwoorden
82
Weergaven
5K
  • Gesloten
Vorige week dacht ik terug een gitaaropname te maken met hogervermelde combinatie, doch merkte dat om de een of andere reden de wave-form van 1...
Antwoorden
28
Weergaven
4K
  • Gesloten
Van mijn kredietkaart gaat elke maand een bedrag af voor Google music maar , zover ik weet, heb ikdaar nooit een abonnement op genomen. Hoe geraak...
Antwoorden
7
Weergaven
1K
  • Gesloten
Ik kwam recent een , voor mij, nieuw muziek programma tegen. Denk dat het hier nog niet bekend is. Het heet MusicBee en het bevalt mij wel. Je...
Antwoorden
4
Weergaven
1K
  • Gesloten
Dag, ik heb een mp4 gedownload en wil dit in een openbare plaats op een scherm afspelen. Mijn vraag, aan het begin van het filmpje komt de...
Antwoorden
4
Weergaven
3K
  • Gesloten
Wie heeft voor mij een programma voor orkestbanden te maken. Zonder koor bv. Functie
Antwoorden
9
Weergaven
2K
  • Gesloten
Het lukt mij niet om een youtube video te downloaden heb al met 2prg op mijn pc meet het lukt niet YTD video downloder (Free) bij deze plak ik...
Antwoorden
8
Weergaven
2K
XSNews - Fast Unlimited Premium
Terug
Bovenaan Onderaan