Overige

Alles wat in een ander forums niet thuis hoort kan je hier plaatsen.
  • Gesloten
Prachtige 3 minuten durende natuurfilm met even sublieme muziek. Dit wil ik jullie niet onthouden. op volledig scherm zetten ...
Reacties
0
Weergaven
1K
  • Gesloten
http://www.pctuts.be/attachment.php?attachmentid=659&stc=1&d=1219601456
Reacties
0
Weergaven
972
  • Gesloten
Een heel leuke nieuwe game-controller is de Stix van GoLive2. Deze maakt van je PC een soort Wii. Ook in dit geval is het zwaaien en slaan wat...
Reacties
0
Weergaven
1K
  • Gesloten
Een Force Dynamics race-simulator is wel wat anders dan alleen een stuurtje en pedalen. Iedere beweging van de auto kun je voelen. Je kunt het...
Reacties
0
Weergaven
1K
  • Gesloten
Anderlecht geeft voorsprong weg Anderlecht is er niet in geslaagd de drie punten thuis te houden tegen AA Gent. Het werd 2-2 Standard walst...
Reacties
0
Weergaven
892
  • Gesloten
Geen zin om iedere keer allemaal randapparatuur aan te sluiten op je laptop als je deze op je bureau zet? Het Kensington Wireless USB Docking...
Reacties
0
Weergaven
1K
  • Gesloten
Ontslag direct de eerste dag... Hoi allemaal, Ik heb precies 1 zaterdag bij de Makro gewerkt en dat was gelijk een ramp want ik werd gelijk die...
Reacties
1
Weergaven
1K
  • Gesloten
Een kanjer van een Marokkaan, atletisch gespierd, bijna 2 meter groot, om en bij de 120 Kg, zit in zijn stamcafé al een tijdje aan de bar...
Reacties
1
Weergaven
1K
  • Gesloten
Tia Hellebaut heeft het onmogelijke waargemaakt. Onze landgenote veroverde goud in het hoogspringen en versloeg daarmee de onklopbaar geachte...
Reacties
2
Weergaven
2K
  • Gesloten
Navigeren en internetten Het Japanse Clarion komt met een heel veelzijdig navigatiesysteem. De ClarionMIND is in feite een Linux-computer voor...
Reacties
0
Weergaven
787
XSNews - Fast Unlimited Premium
Terug
Bovenaan Onderaan