Overige

Alles wat in een ander forums niet thuis hoort kan je hier plaatsen.
N
  • Gesloten
:yahoo: Pc-problemen Laatst had ik wat problemen met mijn computer, dus belde ik Martin, de computerman. Martin kwam langs en drukte op een paar...
Reacties
1
Weergaven
862
  • Gesloten
De Fransman Julien Absalon heeft op de Olympische Spelen in Peking goud veroverd in de mountainbike. De topfavoriet ging er in de beginfase...
Reacties
0
Weergaven
1K
  • Gesloten
OpenFrame is een uniek nieuw telefoonsysteem dat je huistelefoon dezelfde grote mogelijkheden geeft als een smartphone. :applaus: OpenFrame is...
Reacties
0
Weergaven
1K
  • Gesloten
Het klimaat mag dan opwarmen, daar voelen we al twee zomers niks van, zo redeneren we. De zwembadhype die ontstaan is door de langgerekte...
Reacties
0
Weergaven
834
  • Gesloten
Iedereen zit erop te wachten en eindelijk kan weerman Eddy De Mey nog wat goed nieuws melden: “Met een beetje geluk krijgen we volgende week droog...
Reacties
0
Weergaven
1K
Reacties
0
Weergaven
936
  • Gesloten
Heel grappig blijven kijken tot het einde YouTube - Jeff Dunham - Achmed the Dead Terrorist
Reacties
2
Weergaven
1K
  • Gesloten
De Keyscan is een toetsenbord voor mensen die zo weinig mogelijk apparatuur op hun bureau willen hebben staan. Het toetsenbord beschikt over een...
Reacties
2
Weergaven
1K
  • Gesloten
"Red pups uit dodingstation". Deze emotionele oproep op een Belgische website trekt de aandacht van een koppel dierenliefhebbers. In ruil voor 200...
Reacties
0
Weergaven
1K
  • Gesloten
Als je menig sportprestatie ziet frons je je wenkbrauwen, je mag niets zeggen omdat je geen bewijzen hebt... Maar je denkt dan toch, hier gaan...
Reacties
0
Weergaven
982
XSNews - Fast Unlimited Premium
Terug
Bovenaan Onderaan