Overige

Alles wat in een ander forums niet thuis hoort kan je hier plaatsen.
  • Gesloten
Fellaini krijgt 90.000 euro per maand Rode Duivel vloog gisterenavond laat naar Engeland om voor vijf jaar te tekenen bij Everton Standard sloot...
Reacties
1
Weergaven
1K
  • Gesloten
Ik was het bijna vergeten de derde speeldag in 1 ste 29/08 20.30 Tubeke - Club Brugge 1-4 30/08 20.00 Westerlo - G. Beerschot 1-0 30/08...
Reacties
0
Weergaven
843
  • Gesloten
ik vertek straks voor een weekendje naar Tholen(Nederland),moet er even tussenuit en Ivan niet wenen ik kom hopelijk nog terug:us4alldeuk:
Reacties
8
Weergaven
2K
N
  • Gesloten
Beminde Gelovigen, Er was eens een pastoor,<?XML:NAMESPACE PREFIX = O /><O:P></O:P> een heel grote vent, <O:P></O:P> een die kon spreken...
Reacties
1
Weergaven
1K
  • Gesloten
Awwel, kijk hier even... Simpel toch!
Reacties
0
Weergaven
1K
  • Gesloten
Aan ons dochtertje een zeer zeer gelukkige verjaardag toegewenst!!! 7 jaartjes zijn al voorbij en nog steeds ben je ons eigen schattemieke ;)...
Reacties
5
Weergaven
1K
  • Gesloten
Neem je rekenmachine bij de hand : Er was eens 1 Marokkaan. 1 intikken Hij was 59 jaar. 59 (bij zetten,niet optellen) Hij had 8 vrouwen: 8...
Reacties
0
Weergaven
2K
  • Gesloten
<TABLE id=INCREDIMAINTABLE cellSpacing=0 cellPadding=2 width="100%" border=0><TBODY><TR><TD id=INCREDITEXTREGION dir=ltr style="FONT-SIZE: 12pt...
Reacties
1
Weergaven
1K
  • Gesloten
.. voor de koeling (lachen) Over "Case Modding" gesproken: ComputerWorld. Review Blog Archive Modding - computer in bottle
Reacties
2
Weergaven
1K
XSNews - Fast Unlimited Premium
Terug
Bovenaan Onderaan