Online apps

  • Gesloten
Men kan bestellen op de duitse website vanuit België. Mogelijk is dat irrelevant. Eigenaardig maar eens dat er een artikel wordt getoond, vind il...
Antwoorden
9
Weergaven
1K
  • Gesloten
goede morgen zins een paar dagen werkt microsoft store app niet meer ik heb al veel geprobeerd maar het lukt niet hij verdween zomaar van de...
Antwoorden
10
Weergaven
839
  • Gesloten
Hoe kan ik Google Play Store terug installeren op smartphone ?
Antwoorden
1
Weergaven
533
  • Gesloten
Als ik een filmpje bekijk via YouTube met Windows, dan kan ik de ondertiteling welke automatisch gecreeerd wordt b.v. Engels automatisch vertalen...
Antwoorden
1
Weergaven
490
  • Gesloten
Hallo, Sinds een tijdje moet men bingo drive spelen via Facebook, maar dit lukt niet. Kan iemand mij hiermee helpen A.U.B? Swatjen
Antwoorden
2
Weergaven
901
  • Gesloten
Telkens ik reeds aangemeld ben op mijn Google account en naar GooglePlay store wil om een App te downloaden, krijg ik melding dat ik werd...
Antwoorden
12
Weergaven
875
  • Gesloten
Om terug te komen bij de Vlaams Overheid, onlangs had ik daar inlogproblemen in de vorm dat alle mogelijkheden om in te loggen maar een fractie...
Antwoorden
0
Weergaven
1K
  • Gesloten
Beste, Sinds kort valt de 192TV app op mijn pc plots uit. Ik krijg dan volgende melding: "Out Of Memory".(zie afbeelding) Ik kan die wel opnieuw...
Antwoorden
15
Weergaven
1K
  • Gesloten
De alom geprezen wachtwoord-beheertool LastPass wijzigt zijn gratis policy ... Vanaf 16 maart zal je nog slechts ofwel al je PC's ofwel al je...
Antwoorden
12
Weergaven
1K
  • Gesloten
IK kan Google Maps nog openen. Als ik een zoekfunctie intyp is er geen enkele reactie. Dit is reeds de tweede maal binnen één week. Ik weet...
Antwoorden
1
Weergaven
528
XSNews - Fast Unlimited Premium
Terug
Bovenaan Onderaan