Microsoft Office

Vragen over exel, word kan je hier plaatsen

  • Gesloten
Hallo, hoe wis ik al mijn agenda's in Outlook 2016? Het is de bedoeling om met een clean agenda te starten, om deze dan te synchroniseren met mijn...
Antwoorden
5
Weergaven
606
  • Gesloten
Ik begrijp niet hoe het komt dat ik op één PC in mijn outlook 2013 in het venster waar mijn inkomende e-mails te zien zijn bovenaan een kolom...
Antwoorden
5
Weergaven
939
  • Gesloten
Voor een archief in exel bij iedere regel een formule naar een map waar foto's instaan. Dus als je een regel aantik in exel dan automatische een...
Antwoorden
5
Weergaven
520
  • Gesloten
Hoi, Ik was een excel document aan het maken maken maar kon het op geen enkele manier opslaan, alle soorten manieren geprobeerd maar niets lukte...
Antwoorden
5
Weergaven
811
  • Gesloten
We gebruiken een excel document op het werk waarvan, ik het herstel wil uitzetten. Ik heb in de startup folder een koppeling geplaatst naar het...
Antwoorden
5
Weergaven
385
  • Gesloten
Hallo allemaal! Ik zit nu in mijn laatste jaar TEW en ben bezig met mijn thesis te schrijven. Ik heb een lijst met data van verschillende...
Antwoorden
5
Weergaven
1K
  • Gesloten
Beste helpers Microsoft 365 familie delen lukt niet, help!!
Antwoorden
5
Weergaven
597
  • Gesloten
Beste leden, Een probleem, mijn Office 365 is door iemand anders geïnstalleerd, alles werkte tot ik een fout maakte en in plaats van Outlook.com...
Antwoorden
5
Weergaven
802
  • Gesloten
Sommige ontvangen emails zijn te groot voor mijn 27 inch monitor. Deze moet ik met de pijltjes heen en weer bekijken of via de verkleintoets...
Antwoorden
5
Weergaven
822
  • Gesloten
In word 2016 wil ik tickets maken, in vormen voeg een rechthoek toe, in die rechthoek maak ik tekstvak, ik plaats een tekst in dit vak, daarna...
Antwoorden
5
Weergaven
650
XSNews - Fast Unlimited Premium
Terug
Bovenaan Onderaan