Internet Algemeen

Een vraag over internet kan je hier plaatsen.

  • Gesloten
Als ik wil aanmelden op de site van Crelan krijg ik steeds een blanco scherm. Kan iemand mij helpen? Ben
Antwoorden
4
Weergaven
614
  • Gesloten
Telenet stopt met vanaf september met 3G https://www2.telenet.be/residential/nl/landingspaginas/3g-switch
Antwoorden
4
Weergaven
443
  • Gesloten
Bedreiging Gitcdn.xyz browserkapers hijacker met de instellingen van uw browser knoeit, om deze meer vatbaar te maken voor de...
Antwoorden
4
Weergaven
663
V
  • Gesloten
Ik ben opzoek naar een website waarop ik een advertentie kan plaatsen, (niet te duur). Kan iemand goede site(s) aanbevelen?.
Antwoorden
4
Weergaven
489
  • Gesloten
Een goede gratis VPN is niet makkelijk te vinden. Windscribe doet het tijdelijk gratis en dit tot 30 GB/maand. Het enige wat jij moet doen is eens...
Antwoorden
3
Weergaven
666
  • Gesloten
Ongeveer twaalfhonderd servers in Nederland zijn vrijwel zeker besmet door grote gaten in de beveiliging van Microsoft. De gevolgen daarvan zijn...
Antwoorden
3
Weergaven
531
  • Gesloten
Ls. Ik heb een nieuwe windows (10) opgezet vanwege problemen. Nu werk ik veel met newsleecher. Alleen hij pakt niet meer automatisch bestanden...
Antwoorden
3
Weergaven
531
  • Gesloten
Besten, Men kan een icoontje van Firefox plaatsen op de "Taakbalk" en op het "bareelblad" Dat staat bij mij normaal zo ingesteld en werkt. Deze...
Antwoorden
3
Weergaven
250
  • Gesloten
Ben iemand die vaak met een brouwser in private modus surft om spam, of bv op youtube, te vermijden ik over dat onderwerp meer reclame, filmpjes...
Antwoorden
3
Weergaven
289
  • Gesloten
Hi Waarom duurt bij de eerste X Firefox opstarten het laden van een pagina lang. Al veel geprobeerd weet ook niet juist meer wat ik allemaal al...
Antwoorden
2
Weergaven
297
XSNews - Fast Unlimited Premium
Terug
Bovenaan Onderaan