Hardware

Probleem met printer, tv kaart, brander, scanner of scherm? Valt je computer uit of heb je een ander Hardware probleem? Stel in deze categorie je vraag !

  • Gesloten
Hallo beste helpers. Gisteren heeft er mij iemand gevraagd om eens te kijken naar de printer want het kan niet scannen (printer all in one). Goed...
Antwoorden
25
Weergaven
7K
  • Gesloten
Hallo beste pctuts vrienden, weet iemand de oplossing voor het feit dat ik RW-DVD niet kan herschrijven? M'n brander (DVD+CD-RW Combo) in een Asus...
Antwoorden
7
Weergaven
4K
W
  • Gesloten
hallo Monne. Ik heb een edimax BR6104kp gekocht maar krijg men all in one lexmark X5150 printer niet aan de gang via de router. Ik heb de...
Antwoorden
3
Weergaven
2K
warre
W
  • Gesloten
Mijn probleem is volgende heb een vrije nieuwe pc . In begin verwisselbare stations ( kaartlezer) niet zichtbaar . Dan op eens probleem van zelf...
Antwoorden
1
Weergaven
2K
  • Gesloten
Heb een 1.50 gigahertz intel pentium 4 8 kilobyte primary memory cach 256 kilobyte secondary memory cache 512MB sdram. Mijn vraag is deze beter...
Antwoorden
3
Weergaven
2K
  • Gesloten
Ik heb een probleem en ik zou dit hier graag willen voorleggen. Ik bezit een digitale camera van panasonic , namelijk lumix DCM-FZ8. Nu werkt de...
Antwoorden
4
Weergaven
1K
  • Gesloten
Hallo allemaal Ben op zoek naar de drivers van een moederbord EPOX Ma deze firma is failliet Het moederbord type is EP-4PDAI socket 478 Alle...
Antwoorden
3
Weergaven
1K
  • Gesloten
Heb 2 pc ben telenet klant en wil beide machines verbinden met internet dit zegt telenet : " Wanneer je een Telenet Internet ExpressNet of...
Antwoorden
4
Weergaven
2K
  • Gesloten
Misschien is het hier misplaatst maar ik heb het volgende voor. Wanneer ik mijn pc opstart dan springt men scherm maar pas aan wanneer hij aan...
Antwoorden
2
Weergaven
1K
  • Gesloten
Als ik mijn pc opstart dan duurt dat ongeveer 25 minuten voor ik kan surfen of mailen,wat heb ik al gedaan:ad-ware laten...
Antwoorden
23
Weergaven
4K
XSNews - Fast Unlimited Premium
Terug
Bovenaan Onderaan