Browsers

Vragen over Browser Firefox, Opera, Edge, Chrome enzo.. kan je hier kwijt.

  • Gesloten
Mijn bladwijzers in firefox kweken. Ik moet geregeld heel veel kopieën verwijderen. Hoe kan ik voorkomen dat dit telkens wordt vermeerderd? Ik...
Antwoorden
5
Weergaven
673
  • Gesloten
Chrome gebruikers dienen dringend te updaten! Meer info...
Antwoorden
5
Weergaven
613
  • Gesloten
Ik gebruik de Edge browser vanuit België en bij de zoekfunctie kom ik steeds op hoofdzakelijk Nederlandse sites terecht. Heel vervelend wanneer je...
Antwoorden
4
Weergaven
666
  • Gesloten
blijkbaar nieuwe versie ...
Antwoorden
4
Weergaven
694
  • Gesloten
https://www.gratissoftwaresite.nl/tip-verwijder-microsoft-edge-windows-10-11
Antwoorden
4
Weergaven
881
  • Gesloten
Na een update van Tor browser krijg ik steeds de melding "Unable to start Tor. The Tor executable is missing". Het zou gaan om Tor 10. Hoe kan ik...
Antwoorden
4
Weergaven
614
  • Gesloten
Sinds kort merk ik dat Google Drive altijd opent met het account van mijn ega en ik zou willen dat ie opent mijn mijn eigen account. Ik krijg het...
Antwoorden
4
Weergaven
488
  • Gesloten
Hoe krijg ik mappen met bladwijzers en losse bladwijzers gealfabetiseerd? Ik heb de instructie op het internet gevolgd maar die werkt niet: Die...
Antwoorden
4
Weergaven
565
  • Gesloten
  • Opgelost
Ik gebruik nooit of te nimmer Edge ... hoe ik het opstarten van die browser d.m.v. links (zoals MS zo vaak probeert) kan verhinderen weet ik...
Antwoorden
3
Weergaven
350
  • Gesloten
Besten, Bovenaan kan men op de werkbalk iconen plaatsen uit "de werkbalk aanpassen" = directe toegang tot hetgeen U wilt gebruiken. Maar steeds...
Antwoorden
3
Weergaven
302
XSNews - Fast Unlimited Premium
Terug
Bovenaan Onderaan