E-mail Zwarte pixtels all-over bij uitgaande geschreven mails MS outlook 2010

Status
Niet open voor verdere reacties.
Betreft: Microsoft Outlook 2010. Besturing: W10 laatste updates.
Wanneer ik een uitgaande bericht schrijf is heel het veld bedekt met donkere puntjes. De ontvanger krijgt dan ook in het leesveld deze puntjes plus het symbool van bijlage te zien. Zelf kan ik deze puntjes niet wegkrijgen, ook niet als bijlage. Ik krijg ze alleen weg als ik de instelling van outlook verander zodat ik geen bijvoegsels meer kan toevoegen.
Heeft er iemand een idee wat de oorzaak zou kunnen zijn?
Bedankt alvast,
Walt
 
Ik lees : "Bijlagen in een RTF-bericht worden weergegeven als pictogrammen in de berichttekst. In HTML-berichten worden bijlagen echter weergegeven onder de onderwerpkop van een bericht."

Als u dus nu vaststelt dat de ontvanger een symbool van de bijlage in het leesveld te zien krijgt wil dit zeggen dat boodschap ofwel niet in HTML is, ofwel dat de HTML van je mail niet interpreteerbaar is.
Dat zou dus de reden kunnen vinden in het feit dat Office 2010 zo oud is : toen bestond HTML 5.0 nog niet en dat is nu wel de norm in de buitenwereld.

Qtex heeft dus overschot van gelijk ...
 
Even ter aanvulling; Outlook (ook de latere versies) heeft zowiezo een beperkte HTML set. Zeker niet de HTML5. Een mooie HTML email opmaken die mooi toonbaar is in Outlook is een expertise op zich.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan