Status
Niet open voor verdere reacties.

Mik

Medewerker
Forumleiding
Tot mijn grote spijt is de gratis lifelicentie van XXClone verlopen. Het kan dus niet meer gebruikt worden.
Via de site van XXClone kan ik wel opnieuw downloaden, maar de licentiegegevens staan er blijkbaar nog op. Zodoende werkt het niet meer. XXClone maakt een volledige werkende copy van Uw C-schijf. Je kan met die copy direct Uw computer voorzien van een andere schijf.

Wie weet een goed programma om ook een opstartbare werkende copy van de C-schijf te maken?
Ik werk liever niet met back-up. Heb daar een paar maal slechte ervaringen mee gehad. Ik dacht toen dat ik veilig zat. Maar je weet het pas zeker als je de back-up terug gezet hebt. Zoals XXClone het deed, C uithalen en vervangen door de clone schijf en opstarten. Perfect.

Dus wie weet alternatief?
 
je zei ik kan hen wel downloaden via de site .....maar de licentie gegevens staan er nog vermeld ....
hoe bedoel je ....
staan deze nog vermeld op de computer dan verwijder je eerst XXclone van je systeem daarna gebruik je ccleaner om de register vermeldingen te verwijderen ...
herstart je systeem en registreer opnieuw..
staan de registratie op de site zelf registreer je je gewoon onder een valse naam met een tijdelijke email adres ..

nog thans is XXclone free ook een backup ....dit word daar zelfs zo vermeld....Zie Hier
 
je zei ik kan hen wel downloaden via de site .....maar de licentie gegevens staan er nog vermeld ....
hoe bedoel je ....
staan deze nog vermeld op de computer dan verwijder je eerst XXclone van je systeem daarna gebruik je ccleaner om de register vermeldingen te verwijderen ...
herstart je systeem en registreer opnieuw..
staan de registratie op de site zelf registreer je je gewoon onder een valse naam met een tijdelijke email adres ..


nog thans is XXclone free ook een backup ....dit word daar zelfs zo vermeld....Zie Hier

Ja, liftimefree is blijkbaar maar één jaar. Er zijn er meerdere die niet zo goed zijn in het rekenen hé.(lachen)
 
Bekijk bijlage 10829

DriveImage XML 2.44

File Size:1.78 MB
Price: Private Edition Free - ( nadeel het is Engelstalig te gebruiken)
System Requirements: Pentium Processor - 256 MB RAM
Windows XP, 2003, Vista, Windows 7, or Windows 8

Download

DriveImage is naar mijn weten niet opstartbaar. Ook target moet minimaal even groot zijn als doel. Target is 1Tb waarvan 66,3Gb gebruikt. Doel is 500Gb.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan