Xp securitie

Status
Niet open voor verdere reacties.
geloof je!heb ook veel kunnen verhelpen soms!maar bij dit voel ik me wat machteloos maar ok we wachten nog wat mms komt er toch iets uit de bus!maar in geval van toch format is het weg of niet?

formateren en patities verwijderenen terug indelen wel ja,maar heb je op de link die ik zojuist gegeven heb al spyware doctor al geïnstaleerd en doe dan een scan dan weet je waar de infecties zich bevinden

spyware docter heb ik gedaan die vond iets maar die wil niet verwijderen moet je kopen kwam er op mms ik heb de verkeerde gepakt weet niet

Jammer wat ik hier allemaal al heb te lezen gekregen. Dit installeren en dat installeren en uitproberen. Dit zijn allemaal dingen die niets gaan oplossen.
Rudy ik ga speciaal voor jou eens een vergelijking maken.
Je komt thuis, en je ziet dat er ingebroken is . Hier en daar liggen dingen stukgeworpen en omvergegooid, je ziet ook dat er dingen gestolen zijn. Toch is er geen geen enkele deur of raam geforceerd. Ga jij je dan niet afvragen hoe men jouw huis binnengeraakt is. Hier is dit net hetzelfde. De oorzaak moet gezocht en opgelost worden. mbam heeft 2 infecties gevonden. Hoe is de PC geïnfecteerd geraakt , moet nu gezocht worden.
navarro, leg eens juist uit wat je allemaal al hebt uitgevoerd na de mbam scan. en plaats ook eens een hjt logje zodat ik wat meer overzicht heb.

Waar is het resultaat van het mbam logje. Ik zie enkel een bijlage van een antispyware programma.

Laatst bewerkt:
rudy probeert maar te helpen he swake!maar goed ja hoe is het binnen gekomen mms wat ik daarvoor zegde via windows update van defender! en waar ik heb op geklit hem was iets van denferder maar da zal natuur ook fake geweest zijn

superantispyware vind ook van alles doet het weg maar het helpt niet

sorry het was al heel laat en vergeten !van morgen was er niks te zien met mbam ben nu nog aan wachten op windows essentials heeft al iets gevonden maar scan is nog bezig al 1.30uur

OK, ik had al eerder in een bericht vermeld dat het moest handmatig verwijdert worden. Niet met één of ander progje.

en als ik formateer ben ik er van af of niet?? want formateren en trug zever zie ik echt niet zitten

En dit gaat ook geen oplossing brengen. Met windows formateren , kun je vergelijken met , een blad papier waar je iets op geschreven hebt, en je gaat daar even met tipex over. Dus wat je geschreven hebt staat er nog , maar je hebt het met de tipex onzichtbaar gemaakt. Anders uitgelegd, de tekst staat nog op het blad papier , maar je kan het niet meer lezen.

Laatst bewerkt:
dat ziet er leuk uit dan ja dacht wel da format nie ga helpen tis echt ne zware virus he!snap er niks van hoe hij binnen komt maar ben niet alleen op ik gezien op google

wat ik daar straks ook raar vond had housecall van trendmicro online laten scannen en ineens viel pc uit!!!nu bijna al 2uur scan met windows en hij doet nog

In welke modus ben je aan het scannen? Volgens mij in gewone modus. Scan eens in veilige modus , zodat er geen verbinding met internet kan gemaakt worden. Of verbreek gewoonweg je internetverbinding. Je computer is met een serieus trojan besmet. Weet je op welke wijze een trojan werkt?

ik dacht dat internet moest hebben voor die essentials shit nee weet niet echt hoe trojaan werkt

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan