Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Dit is geen foutmelding van Xampp maar een foutmelding van phpMyAdmin. Heb je een webserver geinstalleerd met PHP en MySQL
MySQL is waarschijnlijk niet opgestart. Deze wordt denk ik geblokkeerd in de firewall. Zorg eerst dat je een werkende webserver hebt om Xampp te kunnen installeren. En maak een database aan en onthoud de naam. Ook heb je deze inloggegevens nodig voor Xampp zoals localhost o.i.d. en de gebruikersnaam en wachtwoord.
Als het goed is zal je een waarschuwing moeten krijgen van de firewall. Accepteer deze om MySQL toe te staan.
Verwijder Xampp en installeer het opnieuw met de juiste database gegevens.
Je krijgt de melding dat "sommige uitgebreide mogelijkheden zijn uitgeschakeld". Ik vermoed dat dit "by design" in xamp zo gaat zijn, en niets om je echt zorgen over te maken als alle gewenste functionaliteiten werken.
MySQL service gaat waarschijnlijk wel draaien. Ik denk niet dat je anders met phpmyadmin kan inloggen...
Deze site maakt gebruik van cookies om de inhoud te personaliseren, jouw ervaring aan te passen en om je ingelogd te houden als jij je registreert.
Door deze site te blijven gebruiken, stem je in met ons gebruik van cookies.