Status
Niet open voor verdere reacties.
Hallo allemaal,
Ik heb een film gedownload en krijg allemaal winrar bestande maare kan deze niet met winrar uitpakken, want ik krijg de melding van unknown archive, het bestand ziet er alsvolgt uit:
OYhwKpbSfEw1LSoQUNyb.part01
Weet iemand een oplossing ik kom er niet uit.
Alvast bedankt
 
indien je weet hoe deze film heet dan dien je vermoedelijk al de delen te hernoemen .....maar ik denk eerder dat er door de uploader fouten werden gemaakt ...
normaler wijze staat achter.part01.rar vermeld ,en dit zie ik nu niet vermeld staan bij u !
of ben jij dit vergeten te vermelden !
 
Het is maar net hoe de uploader deze film heeft ingepakt en gepost.

Meestal zitten er ook par bestanden bij ( Dit zijn reparatiebestanden ) Deze moet je dan ook downloaden, meestal niet allemaal.
Uiteraard moet je dan ook het programma Quickpar installeren en zorgen dat zo'n par bestand met Quickpar geopend wordt.

Open je daarna een par bestand, dan zal Quickpar alles repareren waarna je alles kunt uitpakken. Grote kans dat Quickpar er rar bestanden van maakt.

Quickpar vind je hier: QuickPar - Download
 
Er is een nieuwe beta versie uit van Winrar. Als ik me niet vergis versie 5. Het gebruikte formaat is helaas niet compatibel met de oudere versies. Dus even die nieuwe versie 5 downloaden en installeren en dan zou dat wel moeten werken.
 
Gewoon op een par bestand klikken en kijken wat Quickpar zegt. Uiteraard moet het par bestand in dezxelfde map staan waar de andere bestanden ook staan.
Grote kans dat het daarna allemaal rar bestanden zijn geworden of het kan zelfs gebeuren dat je 1 heel groot rar bestand hebt gekregen.

Lukt dit niet, dan blijft het renamen naar een .rar extentie nog een mogelijkheid. Lukt het daarna nog niet, dan is het helaas en heeft de uploader iets onbruikbaars geupload.
 
Hallo allemaal,
Ik heb een film gedownload en krijg allemaal winrar bestande maare kan deze niet met winrar uitpakken, want ik krijg de melding van unknown archive, het bestand ziet er alsvolgt uit:
OYhwKpbSfEw1LSoQUNyb.part01
Weet iemand een oplossing ik kom er niet uit.
Alvast bedankt

Het eerste teken is een 0 (nul) en geen letter O

Ik zie in NZBIndex achter part01 toch de extensie .rar staan en ook achter alle andere delen (30 in totaal)

Ook in GrabIt staan de extensies (.rar) bij elke file
 
Zie #11 :
Hebt u soms "Extensies voor bekende bestandstypen verbergen" aangevinkt staan?
Indien ja, is het normaal dat ge die .rar er niet achteraan ziet staan. Maar die is er dan wel.....
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan