Status
Niet open voor verdere reacties.
Hallo allemaal,
Ik heb een film gedownload en krijg allemaal winrar bestande maare kan deze niet met winrar uitpakken, want ik krijg de melding van unknown archive, het bestand ziet er alsvolgt uit:
OYhwKpbSfEw1LSoQUNyb.part01
Weet iemand een oplossing ik kom er niet uit.
Alvast bedankt
 
Maar dat maakt niet uit of je de extentie wel of niet zie staan.
Als je op het eerste deel klikt 0YhwKpbSfEw1LSoQUNyb.part01 dan zou het geinstalleerde in of uitpak / compressie programma moeten opstarten.

Ik heb alleen part 01 dus gedownload en ik gebruik 7zip in plaats van WinRar. Met 7zip pakt dit eerste deel goed uit en heb hierdoor dus al een klein stukje film bekeken.
 
Maar dat maakt niet uit of je de extentie wel of niet zie staan.
Als je op het eerste deel klikt 0YhwKpbSfEw1LSoQUNyb.part01 dan zou het geinstalleerde in of uitpak / compressie programma moeten opstarten.

Ik heb alleen part 01 dus gedownload en ik gebruik 7zip in plaats van WinRar. Met 7zip pakt dit eerste deel goed uit en heb hierdoor dus al een klein stukje film bekeken.

Dat maakt inderdaad niets uit. Maar weet de TS dat er mogelijkheid is om die niet te zien? Dat kan ook de reden zijn waarom hij zegt dat het geen rar bestanden zijn.
 
Ik ben wel benieuwd of er een pictogram bij de parts staat.
Bij mij staat er een winrar pictogram omdat ook winrar geinstalleerd is maar omdat ikdeze bestanden door 7Zip laat openen opent dit dus met het laatste.

Film1.jpg


Er komt na het uitpakken een map Film en daarin bevind zich de film. Bij mij uiteraard maar een klein stukje omdat ik maar 1 part heb gedownload.

Film2.jpg

Film3.jpg
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan