windows vista bussinesx32 bit (downloaden)

Status
Niet open voor verdere reacties.
wat jij nu van me verlangt ...kan ik niet zomaar uit mijn hoofd voorzeggen ..ik ben de ganse tijd al aan het zoeken om een nederlandstalige handleiding vast te krijgen .
indien je me de tijd geeft kan ik wel een engelstalige omzeteen in het nederlands besef wel dat dit zijn tijd nodig heeft ! rome is ook niet op 1ne dag gebouwd ...;)
 
okee sorry dat ik zo aandring doe maar rustig aan windows vista bussines staat ondertussen al op mijn dvd rom
al bedankt
 
ik kan je beter de engels talige handleiding bezorgen , want deze is 132 blz groot en daar door onbegonnen werk om deze te vertalen ; moet met het eten gaan beginnen ....
 
Laatst bewerkt:
nu had ik dat gisteren gedownload dacht ik maar tis niet de juiste link wie weet raad ik heb dat al eens gedownload en dat ging maar vind het niet meer. is er hier iemand die me de juiste link kan zeggen. als je met je key kan activeren zal het wel een legale download zijn zeker? wie helpt heb deze graag terug.
 
over die download van windows vista bussines ik dacht de goede te hebben maar tevergeefs.had er gisteren bijna 2 uur over gedaan en dan nog voor niets. weet jij de juiste link?
 
ja op warez , maar das tegen de huisregels ..
heb je mijn eerdere berichten niet gelezen of snap je het niet ...
je kunt een willekeurige vista installeren en wanneer je gevraagd word om de key in te geven , geef je de buisness key in die jij in je bezit heb , daarop wordt dan ook de buisness geinstalleerd en niet de home of de pro ..
 
Hier gaat een slotje op word te illegaal.
Lees alles eens door wat de medewerkers al laten weten hebben.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan