windows vista bussinesx32 bit (downloaden)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Z

zorro

Gast
kan er me iemand zeggen waar ik de link kan vinden om windows vista bussines x32 bit te downloaden?
enkele maanden geleden heb ik deze eens gedownload gevonden via google en op een usb stick gezet. per toeval heb ik deze geformateerd.
en heb me gisteren suf gezocht om die link terug te vinden maar niets met hulp van u torrent en bit torrent. zou deze graag terug op mijn pc zetten er stond vroeger vista bussines op via een oemversie heb deze keysleutel in mijn bezit onderaan mijn pc. dan kan ik met beide terug werken win7 en vista.
wie kan me helpen dank u
grtj zorro
 
Wij kunnen je niet helpen met illegale software / besturingssoftware.
Maar probeer eens via de nieuwsgroepen.
 
Hoi Zorro, je hebt dus met de installatie van Windows 7 niet goed uitgekeken wat je deed!
Dus is door de installatie van Win 7 de recoverypartitie gewist geworden.


Windows Vista Business is een van de versies van Vista die op elke Vista installatiedisk staat.
De key die je gebruikt, bepaalt welke versie geïnstalleerd wordt!

**** met andere woorden ...in stalleer je gewoon vista home of eender welke vista ..de activatie sleutel die je ingeef beslist uiteindelijk welke versie er geinstalleerdt wordt ....daar jijzelf al de bussines key x32 in je bezit heb mag dit dus géén probleem zijn
Vraag in je omgeving, of je dus een Vista installatiedisk kan lenen! indien je zelf géén cd heb

Dat is veiliger dan via torrents een Vista versie te downloaden!
En zelf na installatie een DVD kopie maken van de geleende Vistadisk is ook aan te raden!
Een laatste tip: installeer straks Vista als "upgrade" in Windows 7, kies dan wel een voor nieuwe installatie, dan verdwijnt Windows 7 in de map Win.old.
Maar draait Windows Vista op het bestandssysteem van Windows 7 en is daardoor en sneller en stabieler!
Voor de drivers voor Vista ga je naar:Acer Europe - Service & Support, Drivers & Utilities, Downloads
 
Laatst bewerkt:
ik heb het ooit gedownload via google en geinstalleerd en geactiveerd met de keysleutel die ik hier heb op mijn pc. die windows vista bussines dus was dat wel legaal hoor vind alleen die link niet meer.en heb geen cd-rom van vista had deze pc met vista erop gekocht maar staat nu win7 op Maar zou graag met beide werken.ik zal zelf moeten zoeken denk ik? en tis niet de bedoeling om win7 eraf te gooien. en hoe je het keert en draait je vind op deze pc niets van vista terug.
groetjes
 
dus eigenlijk wil je dus een dual boot installeren van de huidige win7 en met de vista ...maar je heb géén vista cd in je bezit , vraag de cd aan je vrienden of familie..zoals ik al zei het maakt niet uit of je nu de vista home of de pro installeerd ...
van het moment dat je gevraagd word om de activatie key in te geven ; en je geef dan de buisness key in zal de vista buisness ook geinstalleerd worden ...
echter je dient easybcd te gebruiken om de bootsektor te herstellen van de win7 ..

in dit bestand Bekijk bijlage 7381 wordt de xp op een bestaande vista /win7 geinstalleerd ..dezelfde werkwijze dien je toe te passen als je vista op een win7 wil installeren ....
 
heb de link van windows vista bussines gevonden en ben nu aan het downloaden, daarna brand ik deze op een schijf en installeer deze op mijn pc.ik weet niet of deze illegaal of legaal is maar ik weet zeker dat ik hem kan activeren met de key heb het nog gedaan en hij aanvaarde het.als hij illegaal zou zijn dan moeten ze hem maar er niet op plaatsen.duurtijd 1u30m gtex heb reeds mijn harde schijf in 2 geplitst en op de c staat win7 en op de f zet ik nu windows vista je moet eerst windows vista plaatsen en daarna win7? maar ik wil win7 er niet afdoen hoe kan ik dat veranderen dat eerst vista staat kan ik die 2 delen van plaats veranderen zoja hoe? thanks
 
dus als ik het goe verstaan heb , dan heb je ,jouw harde schijf opgesplitst in 2 partities
op de C partitie staat de win7
en op partitie F ga je de vista plaatsen...
je vraagt echter om de vista als eerste te plaatsen !! dan moet je de vista op partie C zetten ...dus moet je de os (win7 in dit geval met een tool over zetten naar partitie F ) dit kan met paragon patitie maneger hiermee kun je een kopie van je harde schijf overbrengen ...
denk eraan om de partitie waar nu de win7 op sta niet te formateren als je de vista ga installeren : waarom ?? indien je Vista op het bestandssysteem van Windows 7 installeerdt zal vista aanzienlijk sneller en stabieler draaien .
note indien het je gelukt is om met paragon partitie maneger de win7 over te zetten naar partitie F dan verwijder je de os op partitie c : je geef dan partitie F de letter C en gebruik je de easyBCD om de boot volgorde aan te passen ..
 
probleempje nog er zit een cd-rom in van 4.7 gb en de download bedraagt 3.8 gb nu merk ik dat de cd-rom nog 1,40 ruimte overheeft en de download zit al op 1149mb van de 3153mb.
is mijn cd-rom dan te klein van ruimte?
 
je dient een dvd schijf te gebruiken en géén cd (een cd is maar 700mb terwijl een dvd 4.7Gb is ) vermeld me hier of via pm waardat je de vista gevonden heb dan kan ik deze eens nagaan !
 
Laatst bewerkt:
heb je eerst de schijf geformateerd vooralleer je deze gebruikte om de iso op te branden , het zou best kunne zijn dat deze al beschreven was ...!
herbegin anders !!!
 
ja hoor ik denk dat het zal lukke zit nu op dvd 1,37 en op de download 2152mb van de 3152mb.die paragon manager hoe zet je dat in nederlands?
 
de gratis te gebruiken versie kun je niet in het nederlands omzetten ; spijtig der is ook géén nederlandstalige handleiding beschikbaar ..
de volledige versie echter ondersteunt nederlands ..
 
kan je me extact zeggen wat ik moet doen om dat te veranderen dat ik windows7 die nu op de c staat naar de lege partitie f te brengen? te download is zogoed als gedaan.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan