Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
zal moeilijk te vinden zijn het is een desktop !serie nr. vind je aan de onderkant van je pc
bij een desktop !de serie nummer vind je aan de onderkant van je pc
Ik wil me toch nog een laatste keer mengen hier.
1) Je kan op die support site van HP NIET zoeken op serienummer. Enkel MODEL nummer. Dus ook geen product nummer zoals RZ573AA#B14, welke het meest gedetailleerde nummer eigenlijk is.
2) Er wordt vermeld dat die tool WEL WERKT etc... altijd een zeer veralgemening van bij mij werkt dit en dat... Elke PC is anders! Drivers zijn verschillend!
3) Ik werk al jaren professioneel met HP clients en servers. Dit zijn zeer deftige producten en de HP Support is zeer goed. Zowel de website als telefonisch.
4) Een tool die OEM informatie aanpast op een Windows en zelf zen eigen naam invuld is zeer ver van professioneel, zelfs obscuur om het anders uit te drukken. Als ik een PC met zulke tool aantref denk ik zelfs geen 2 keer na om die te verwijderen. Om dan nog te zwijgen van de oorsprong van die drivers? (ivm veiligheid!)
Ik probeer hier een professioneel en correct antwoord te vinden. Maar wat me (een beetje) tegensteekt is dat zulke tool de hemel wordt ingeprezen als het antwoord. Zoals ik reeds vermelde, die tool "kan" soms helpen. Maar iedereen heeft hier zeer terecht zware twijfels bij. Als ik op men werk met zulke app moest komen aandraven, ik denk dat ze me kennis zwaar in twijfel zouden trekken...
ik heb dat ook gezien en ik vind het allemaal een beetje verwarrend maar zal eens bellen met hp we komen er wel uit anders gewoon een nieuwe pc alles is opgelost bedankt voor het reageren op mijn vragen connie