Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
graag gedaan je gaat zien alle drivers worden geinstalleerd en teveneens geupdate
graag gedaan je gaat zien alle drivers worden geinstalleerd en teveneens geupdate
als ik daar even mag op reageren is deze wel belangrijk voor win8: bij de win7 werden de drivers mee geinstalleerd.bij win8 enkel de driver voor draadloos waar je je wachtwoord dient in te vullen verder dien je andere drivers te downloaden op de site van u fabricant
en deze software is wel vertrouwbaar.ik gebruik het altijd als ik mijn pc herinstalleer voor de drivers worden gedownload op je pc zoekt deze eerst naar nieuwere versie,s dan krijg je de mogelijk om die drivers die je nodig hebt aan te vinken en herinstalleren
@tuts ik heb deze al verschilende keren gebruikt tientallen keren en heb hiermee geen virus binnen gehaald
en verder met deze software word eerst een herstelpunt gemaakt en eventueel backup dus volledige veilig
als ik daar even mag op reageren is deze wel belangrijk voor win8: bij de win7 werden de drivers mee geinstalleerd.bij win8 enkel de driver voor draadloos waar je je wachtwoord dient in te vullen verder dien je andere drivers te downloaden op de site van u fabricant...