Status
Niet open voor verdere reacties.
Als ik in het startscherm op een tegel klik dan wordt de apps eventjes geopend om direct weer te sluiten. En springt hij naar het bureaublad. De zelf geïnstalleerde apps werken wel normaal.
Probleem opgezocht op internet, zéér veel geprobeerd maar nog altijd geen oplossing gevonden. Tenzij natuurlijk fabrieksherstel maar dan heb ik weer een halve dag nodig op mijn eigen programma's te installeren.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Alvast bedankt voor al de moeite die jij je getroost om mij te helpen. Na de eerste opdracht te hebben ingedrukt krijg ik een Error 87 met de melding "the online/cleanup-image/scanhealth option is unknown. Ga ik gaan kijken bij DISK.exe /? dan vind ik wel: Cleanup-Mountpoints en Unmout-Image maar verder geen Scanhealth commando. Raar.
 
je start dus een opdrachtprompt op als administrator en je geeft daar de opdracht regel ...
DISM.exe /Online /Cleanup-image /Scanhealth in en je klikt dan op enter..
wacht nu geduldig tot de 100% is behaald.

daarna geef je de volgende opdracht in ....DISM.exe /Online /Cleanup-image /Restorehealth en je klik wederom op enter ....

ook hier dien je geduld te moeten opbrengen .. dit kan toch wel ruim een uur duren ...dit is afhankelijk van je systeem !
dus wees geduldig en verbreek deze scan niet ...

*er werden bij mij dus geen beschadiging vastgesteld bij de Windows store ... ..
ccb3337e7a-Ashampoo_Snap_2014.10.26_11h21m00s_002_.png


indien dit wel zo was geweest dan diende ik de hier boven 2de vermelde opdrachtregel in te geven ...

*(ik mag dit nu afsluiten dit is zonder gevolgen .) dus indien jij de 2de opdrachtregel diende in te geven dan dien je hier weer geduldig te zijn tot de 100% is bereikt...
als de scan succesvol is geweest dan zal nu ook de Windows Store te benaderen zijn ...
 
Bedankt, allemaal uitgevoerd zoals gezegd. Kan in de Store geraken. Maar windowstegels werken nog altijd niet, starten niet door. Ik denk dat ik toch maar eens fabrieksherstel zal doen, alhoewel, ik gebruik die tegels haast nooit. Nogmaals bedankt voor al die moeite.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan