Heb een vraag omdat ik wil zekers zijn voor ik de update van W10 naar W11 doe, is die update van Win11_24H2_Dutch_x64 wel te vertrouwen of zitten er nog kinderfoutjes in ?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Wat een larie. Ik zie dat jij al snel bij één probleem het woordje "diverse" gaat gebruiken. Als het 999 keer op de 1000 goed gaat, zal jij telkens die ene keer gaan benadrukken en dat is totaal uit zijn context getrokken. En vaak ligt het ook gewoon aan de persoon die voor het scherm zit. Wat een slecht advies is dat.
bij wifi verbindingen zijn div problemen bekend, idem div drivers werken wel op windows 10 en niet op 11.
Dat is inderdaad een groot probleem de jongste tijd ... effe iets opzoeken en dan uitbazuinen wat gevonden wordt zonder proef op de som of eigen ervaring. Ik kan hier overigens nog wel een paar andere namen noemen van bezoekers die dat steevast doen...... wij kunnen enkel onze eigen ervaringen meegeven zonder te gaan roepen over dingen die we even snel via Google hebben opgezocht en gevonden...
zekers niet afgeschrikt , ben nog gewoon aan het overwegen of ik het al zou doen of nietBen wel benieuwd of TS (topic starter) niet te veel is afgeschrikt door de "discussie" in dit topic. Hopelijk reageert hij/zij nog voor het vervolg.