Windows 10 Werkende 2de hands cpu gezocht !

Status
Niet open voor verdere reacties.

Qtex

Beheerder
Forumleiding
Admin
vandaag wilde ik hier de inmiddels 16 jaar oude reserve desktop bij gaan werken nadat ik deze ruim 1 jaar niet meer bijgewerkt had ..
maar nadat dus deze bijgewerkt was naar versie 1903 gaf deze aan dat er een herstart nodig was en bijgevolg gaf ik daar dus de toestemming voor ..
echter tijdens het configureren bemerkte ik nadat ik van de wc terug kwam dat er een brand geur in de woonkamer hing en was ook de reserve desktop uitgevallen ..
heb deze daarop effe buiten gezet om deze nadien dan ook na te zien van binnen ..
wel het Asus m2n-cm-dvi moederbord bleek een serieuze zwarte brandvlek te vertonen ook zijn de sata connectoren losgekomen gelukkig heb ik nog een reserve moederbord liggen van het merk MSI 770-C45
nu dacht ik deze te kunnen gebruiken maar nu past de gewezen Amd2 cpu niet welke op de Asus zat ..
ik zoek dus een Amd3 cpu dat geschikt is voor het MSI 770-C45 moederbord
*had er al eentje gevonden doch vraagt men er nog een 125€ + verzendingskosten .. echter gaven ze géén garantie en kon ik deze naderhand ook niet terug sturen dit vond ik dan weer een te groot risico om er dan zoveel geld aan te geven !

*het is juist dat ik soms een reserve computer nodig heb !
 
Laatst bewerkt:
Ik hoor het wel, hij staat hier niet in de weg. Sterker nog, ik moet hem even gaan zoeken. Maar hij is er nog wel. Ik had hem verleden jaar in een doos gedaan tijdens mijn verhuizing.
 
Voor zover ik kan zien, kan je met bpost enkel verzenden naar het buitenland. Dus niet vanuit het buitenland (Nederland) naar België. Zoiets bieden ze niet aan, zou me ook sterk lijken moest dit wel kunnen. Dus ja... vrij duidelijk opgelicht.
 
Ik neem aan dat je gewoon betaald hebt via bank overschrijving? Dan kan je vrijwel niets doen. Klacht indienen bij de politie... maar dat is puur een formaliteit waar jijzelf niet beter van wordt. En men kan ook via marktplaats of 2dehands een klacht indienen denk ik. Die twee zijn allebei trouwens van ebay! Maar... je geld ga je nietmeer terug zien vrees ik.
 
Als dit het geval is ga ik je dag goedmaken en krijg je van mij een pc die je verder even moet afbouwen en een besturing er op zetten.
Niet de snelste maar een i3 kan aardig mee als je geen zware dingen gaat doen.
Hoeveel intern geheugen weet ik ook niet meer. Zal iets van 4 Gig zijn denk ik en anders koop je er wat bij.
 
ik ben opgelucht en kreeg vandaag via de traceercode te zien dat de verzending onderweg is naar Belgie waarschijnlijk werd deze bij de douanediensten gecontroleerd aangezien er door Marktplaats vermeld word dat verzendingen vanaf 24€ kunnen gecontroleerd worden en mogelijk dan ook vertraging kunnen oplopen ...in de meeste gevallen laat men deze pakjes door maar het gebeurd dat men soms deze controleert .. nu hoop ik dat ze daar voorzichtig mee zijn geweest !

Ashampoo_Snap_zaterdag 14 september 2019_15h46m08s_002_.png


wat hier het rare aan is is dat op Marktplaats vermeld stond dat de verkoper van Amsterdam zou zijn ..nogthans komt mijn bestelling vanuit China !
 
ja dat zou dan wel aangegeven moeten zijn want hij beweerd dus dat nadat hij de betaling ontvangen heeft hij de verzending op de post heeft gedaan en dat ik deze dus binnen de 5 werkdagen zou ontvangen dit klopt dus niet ! aangezien deze cpu van uit China toegezonden word .
 
terloops effe vermelden dat deze nog steeds niet aangekomen is .. krijg nog steeds dezelfde melding als in bericht #22
de verkoper liet me verstaan dat het waarschijnlijk aan de rellen in China zou kunnen liggen dat deze zending wellicht wel ingeklaart werd maar nog niet verzonden is ..
 
Als ik eerlijk mag zijn. Zet de feiten even neer...
1) Je hebt contact met een nederlandstalige verkoper.
2) Hij laat je weten dat HIJ het pakketje op de post gedaan heeft MET bpost. (2 leugens ...)
3) Je krijgt "een" trackingnummer vanuit China! (God weet waarvan dat is en wat dat pakketje bevat)
4) Hij vertelt je allerhande bullshit over vertraging door de rellen in China... (nog meer leugens)
5) Waarom zou die persoon iets bestellen voor jou vanuit China?!? Welk profeit heeft die daarvan?

Nee... zoiets is te zot voor woorden. Oplichting staat hier beter. Je mag gerust nog verderhopen. Maar met alle bovenstaande op een rijtje... houd gewoon geen steek...
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan