welke laptop

Status
Niet open voor verdere reacties.
Heb er momenteel 2 van deze (eentje met defecte beugel, was een zwak bij de eerste reeks)
SynQ HPS-2 PRO Stereo DJ Koptelefoon kopen | New Line Webshop
Prijs/kwaliteit zeer goed. Ik durf hem naast de Sennheiser zetten ;)
Sennheiser staat natuurlijk wel bekent voor zen uitstekende headphones.
Als je jouwe ooit eens defect is, moet je toch de HD25 eens proberen.
Ik zal een afbeelding plaatsen, de beugel kun je geheel rond je hoofd klemmen, dit is dus scharnierbaar.
Ik heb de mijne zo ongeveer al 20 jaar in gebruik en het is de hoofdtelefoon voor geluidstechnici.
Sennheiser-HD25-1-II-Basic-Edition.jpg

Als je jouwe ooit eens defect is, moet je toch de HD25 eens proberen.
Ik zal een afbeelding plaatsen, de beugel kun je geheel rond je hoofd klemmen, dit is dus scharnierbaar.
Ik heb de mijne zo ongeveer al 20 jaar in gebruik en het is de hoofdtelefoon voor geluidstechnici.
Sennheiser-HD25-1-II-Basic-Edition.jpg

Heb enkele weken geleden een nieuwe (dezelfde, SYNQ) gekocht. Maar die Sennheiser ziet er wel knap uit moet ik zeggen. Vooral die hoofdbeugel is top. Model komt me wel bekent voor... en de prijs valt precies ook nog mee.
Was onlangs een model van hun aan het bekijken... prijs viel rond de 1500 EUR dacht ik. Was hun topmodel.

Geen idee meer wat hij toen kostte, maar tegenwoordig zal deze zo ergens tussen de 150 en 200 euro kosten denk ik.

klikt u op Start
2. Selecteer Alle programma's
3. Selecteer Disc Creator Recovery. -Recovery Disk Creator
4. Binnen de Disc Creator Recovery selecteer je dan om deze aan te maken
5. Voer desgevraagd de eerste lege DVD en selecteer Ok
6. Voer desgevraagd de tweede lege DVD en selecteer Ok

Disc Creator Recovery waar kan ik dat bij programma s vinden ?

Op een nieuwe Toshiba zit dit standaard geinstalleerd. Zou niet weten of Toshiba dit programma ter download aanbiedt.

welke windows staat er op ...
indien dit de windows8 is dien je over de rechter boven hoek te slepen tot de charm bar te voorschijn komt...
in de charm bar type je dan " Recovery Media Creator " en je klikt verder op " search "

daarmee start je het TOSHIBA Recovery Media Creator dialog box op
Bekijk bijlage 10442

selecteer DVD of USB Flash in het drop down menu dit is dus afhankelijk van het gebruikte opslag media(m.a.w. je kan zowel recovery dvd's aanmaken of een recovery usb stick )

lees aandachtig de informatie die je vertelt hoeveel dvd's je dient te gebruiken of hoeveel ruimte er dient vrij te zijn op de usb stick.
( de usb stick moet leeg zijn want deze word voorbereid en geformateerd vooralleer de recovery er op word gezet )

kies dan 1 van de opties
- indien je recovery dvd's wilt aanmaken plaats je nu de eerste dvd in je drive (zorg dat deze de nummer 1 mee krijgt (er bestaan daar stiften voor om de nummering te noteren op de dvd)
- wil je een recovery usb stick aanmaken dan sluit je nu een usb stick aan die ruimschoots voldoet aan de aanbevolen grootte .
( hier word dus alles wat over de dvd's gespreid word op 1 enkele usb stick gezet )

klik op de " Create " button in de Toshiba recovery media creator untility dialog box om te starten ....bij gebruik van dvd's zal er u meegedeeld worden wanneer u de volgende dvd dient te plaatsen ..
belangrijk : geef elke dvd de juiste nummering !

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan