Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Goede keus, maar sluit hem wel aan op een goede geluids set, want ik ken geen laptops met een goed geluid. Zo ook deze niet.
de juiste antwoord die je geeft hoorLaat me eerst laptop binnen komen.en dan recovery dvd maken
Ik heb nog geen enkele laptop gehad met slecht geluid, anders was ie sowieso teruggegaan naar de fabrikant.
zorro, welke foutjes ? Wel de foute berichtgeving die je hier hebt gepost. Zinvolle tips posten op een forum is nét iets meer dan wat Googlen...
djoetta, als ik je in real life zou tegenkomen en je zou op dezelfde manier reageren als de manier waarop je hier reageert, dan zou ik denken dat je er eentje van Candid Camera bent, lol !
Prima, zo heeft ieder z´n eigen wensen.Ik leg hem er met plezier naast, want ik weet wat ik er van verwacht en dat voldoet perfect voor mij.
Vandaar dat ik hem ook waarschuw dat er uit een laptop een slecht geluid komt. In iedergeval geen bruikbare sound voor het doel waarvoor hij hem wil gebruiken.Zeker weten !
Vermoedelijk heeft djoetta die ook en is ie daar hopelijk reeds op voorzien.
Er is ook een verschil tussen de gebruikte soundchip en de speakers. De speakers van een laptop zijn meestal niet al te goed, de soundchip daarentegen kan soms wel deftig zijn. Het geeft dan ook de voorkeur daar naar te kijken mijn mening.