welke laptop

Status
Niet open voor verdere reacties.
Goede keus, maar sluit hem wel aan op een goede geluids set, want ik ken geen laptops met een goed geluid. Zo ook deze niet.

Ik heb nog geen enkele laptop gehad met slecht geluid, anders was ie sowieso teruggegaan naar de fabrikant.

Ik heb nog geen enkele laptop gehad met slecht geluid, anders was ie sowieso teruggegaan naar de fabrikant.

Nou dan moet je toch eens hier naar mijn geluid set van ongeveer 400 Watt aan speakers en een sublaag kast van 300 Watt komen luisteren en leg jouw laptop er eens naast.
djtoetta is zoals in zijn profielnaam staat DJ
Afmixen doe je niet op speakertjes van een laptop.

zorro, welke foutjes ? Wel de foute berichtgeving die je hier hebt gepost. Zinvolle tips posten op een forum is nét iets meer dan wat Googlen...;)

djoetta, als ik je in real life zou tegenkomen en je zou op dezelfde manier reageren als de manier waarop je hier reageert, dan zou ik denken dat je er eentje van Candid Camera bent, lol !

denk je dat ik mijn tekst opzoek op google ofzo? of een eventuele oplossing? dan moet ik je teleurstellen.laat ieder eens zijn eigen zijn voor je er kritiek opgeeft
voor de rest zwijg ik hierover.ik help mensen op mijn manier en daar is toch niets mis mee denk ik.

Ik leg hem er met plezier naast, want ik weet wat ik er van verwacht en dat voldoet perfect voor mij.

Ik leg hem er met plezier naast, want ik weet wat ik er van verwacht en dat voldoet perfect voor mij.
Prima, zo heeft ieder z´n eigen wensen.
Maar ik als professioneel geluidstechnicus heeft zo z´n eigen eisen die ik stel aan audio.

Zeker weten !

Vermoedelijk heeft djoetta die ook en is ie daar hopelijk reeds op voorzien.
Vandaar dat ik hem ook waarschuw dat er uit een laptop een slecht geluid komt. In iedergeval geen bruikbare sound voor het doel waarvoor hij hem wil gebruiken.

Er is ook een verschil tussen de gebruikte soundchip en de speakers. De speakers van een laptop zijn meestal niet al te goed, de soundchip daarentegen kan soms wel deftig zijn. Het geeft dan ook de voorkeur daar naar te kijken mijn mening.

Er is ook een verschil tussen de gebruikte soundchip en de speakers. De speakers van een laptop zijn meestal niet al te goed, de soundchip daarentegen kan soms wel deftig zijn. Het geeft dan ook de voorkeur daar naar te kijken mijn mening.

Klopt, voor mijn werk bestaat er geen moederbord waarmee ik mijn werkzaamheden goed kan uitvoeren.
Een paar maanden geleden deze soundcard gekocht. RME: Fireface 400 rme_ff400_lg.jpg

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan