Status
Niet open voor verdere reacties.
Hallo,

Ik heb zowat alles al geprobeerd maar krijg geen gepaste mp3 player gevonden, toch zeker niet gratis.
Heeft er iemand weet van iets degelijk (freeware) om in te passen in de volgende website van mijn vriendin.
www.nancydee.be
Zij is 40 jaar zangeres geweest op internationaal niveau.
Trouwens een zeer interessante website aan het worden.
Wedden dat U ze wel kent?
Thx
 
Als je een externe player wilt, compatibel met oudere webbrowsers kan je volgende nemen:
flash-mp3-player.net
musicplayer.sourceforge.net
www.wimpyplayer.com

Of als je puur HTML5 wilt, heb je geen externe player nodig. Aangezien HTML 5 audio en video ondersteund out of the box. Maar werkt niet op oudere webbrowsers die geen HTML5 ondersteunen dus.

vb.
Code:
<audio  controls autoplay>
<audio scr="audio/test.ogg" />
<audio scr="audio/test.mp3" />
</audio>

Voor IE, Safari of Chrome: MP3 supported
Voor Firefox, Chrome of Opera: OGG VORBIS supported
 
Voorlopig versta ik er niets van, hahaha, HTML5 oeps, en ja geen dreamweaver, maar eenvoudig MAGIX gedoe.
Werkt wel goed maar dat integreren in een placeholder is niet hetzelfde als het script aanpassen in dreamweaver.
Dreamweaver ook geleerd maar wat lang geleden.
Ja ben intussen ook 63 hé
Och ja, wat verder zoeken en bestuderen hé,
thx
 
Heb gezien dat de site in MAGIX gemaakt is. Code en voorbeelden die ik voorschotel hebben eigenlijk niets te maken met dreamweaver. Ik kan alleen maar aanraden om basic HTML en CSS te bestuderen, indien interesse.
WYSIWYG tools zijn heel leuk, maar zonder basiskennis loop je al snel tegen muren aan. Een custom aanpassing is bijgevolg soms heel moeillijk of onmogelijk. Ofwel moet je je tevreden stellen hiermee, ofwel ga je de handen uit de mouwen steken en je verdiepen in het ontwerpen van webpaginas.

Als ik je één boek mag aanraden: HTML & CSS design and build websites
https://www.bol.com/nl/p/html-en-css-websites-ontwerpen-en-bouwen/9200000006680265/
Duidelijke taal, volledige inhoud en net voldoende (niet teveel) en eenvoudig te begrijpen voor een beginner... een plezier om te lezen.
 
Bedankt DDragon80,

Inderdaad ik moet nog wat studiewerk doen, Is een tijdje geleden van mijn HTML cursus en dreamweaver.
Intussen ook HTML5 en zo, maar ja ben nu na een lang zelfstandig statuut en heel hard werken aan pensioen toe.
Dus ik heb wat tijd, alhoewel.... mijn vriendin, hahaha.
Ik ga uw raad opvolgen. Mijn vriendin is lesbisch en ik zei: dat valt heel goed mee "ik ook" ! vandaar het klikt.
Die website heb ik nog een jaar werk aan schat ik. Ik ben nog maar 4 weken bezig.
thx voor inlichtingen ;)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan