Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Windows 11Waar kan ik mappen aanmaken zoals in Win 10
Vroeger kon ik extra mappen aanmaken op mijn bureaublad waar ik links naar programma's kon opslaan.
Dat hete een nieuwe werkbalk.
Bestaat zoiets nog in Win 11 ?
Dank PhilipV. Maar dat was me ook al gelukt. Ik zou het leuk vinden als ik net als Win 10 hem eenvoudig kon aanklikken.
Want ik kan die map niet vastzetten aan mijn taakbalk.
lijkt me een cirkelredenering : een map maken op het bureaublad met de bedoeling het vast te maken aan de taakbalk...? Ik kan even de goede zin daarvan niet verzinnen.
Het was in 10 heel handig, zo kon je een extra taakbalk maken.
Hier zie dat ik een extra map gemaakt heb die ik Programma's noemde.
Die kun je niet zomaar openen, maar klikte je op de dubbele pijl dan toonde hij de links en kon je er op klikken.
Maar dat vind ik dus niet in Win 11.
Heb dit even op een oud beestje gemaakt.
In W10 kon je "quick lanch" gebruiken maar helaas kan dat niet in W11.
Heeft verder niets met het systeem vak te maken.
In W11 kun je wel programma's pinnen op de taakbalk.
Het startmenu is de centrale toegangspoort tot al je programma's, bestanden en instellingen, terwijl de taakbalk de strook onderin je scherm is die toont welke programma's momenteel open zijn en waarmee je snel tussen vensters schakelt.
Deze site maakt gebruik van cookies om de inhoud te personaliseren, jouw ervaring aan te passen en om je ingelogd te houden als jij je registreert.
Door deze site te blijven gebruiken, stem je in met ons gebruik van cookies.